Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzemozliwe ze wyjdzie z tego motocykl podobny do Suzuki RGV 250, kopia motoGP o doskonalej ramie = idealnym prowadzeniu i silniku na miare sportowej maszyny. Bedzie to tak jak RGV maszynka bezkompromisowa i wymagająca, typowo torowa. pozdr., wlasciciel RGV
OdpowiedzBoczo, tak jak wspominasz, V5 mialo pojawic sie w 2002 gdy do MotoGP wchodzily pierwsze litry. Wtedy tez byly przecieki ze bedzie V5 w motocyklu cywilnym, ale na plotkach sie skonczylo.
OdpowiedzPieknie ale tak na poważnie to mozna to potraktować tylko w kategorii kabaretu. Gdzie Desmosedici RR a gdzie RC213V (chociażby jako "coś w rodzaju"). Tutaj cena musiałaby wynosić nie 100-200 tys. zł jak w przypadku Ducati i jego mutacji po przeróbkach tylko 500-600 tys. Znajac życie skończy sie na (jezeli nie jest to żarcik) na czymś w okolicach 150 tys. wiec do bike'a z motogp będzie podobne z zewnątrz.
Odpowiedz