Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzePo pierwsze są to lokalizacja GITD które zostaną po nowym roku, w przeciwieństwie do sprzętu SM/SG które przestaną działać po nowym roku. Po drugie sprzęt działa na zasadzie wideodetekcji więc motocykle też łapie. Po trzecie naruszenie jest rejestrowane kiedy dochodzi do wjazdu za sygnalizator i zjechaniu ze skrzyżowania (tzn. jeśli wjedziesz za sygnalizator ale staniesz za nim to nie będzie mandatu, jak pojedziesz dalej lub skręcisz mandacik będzie.) Po czwarte urządzenia są niezależne od ustawienia świateł (wideodetekcja) za ustawienie świateł odpowiada GDDiK a nie ITD więc jeśli chcecie, żeby została sekwencja świateł zmieniona walcie do nich nie do inspekcji. Pozdrawiam, mam nadzieję, że odpowiedziało to na wasze wątpliwości.
OdpowiedzBardzo niekompletna lista.
OdpowiedzJeszcze jest na DK 94 na wysokości Sławkowa.
OdpowiedzMyślę że śmiało można dopisać Bielsko-Biała, skrzyżowanie ul. Piastowskiej z ul.warszawską / 3maja. Chwilowo urządzenie jest nieczynne po tym jak uderzył w nie tir, lecz podejrzewam że za niedługo znów wróci do służby.. :)
OdpowiedzPętle indukcyjne w większości nie reagują na motocykle i mamy kłopocik. No chyba, że na takim skrzyżowaniu będą rozdawali kanapki i herbate bo inaczej można zejść w oczekiwaniu na zielone.
OdpowiedzWszystko ok, tylko że w Ropczycach strach przejechać nawet na zielonym, jak wskakuje pomarańczowe to dosłownie na sekundę, ustawione pod zarobek?
OdpowiedzDK 1 skrzyżowanie we wsi Romanów. Fotki wydaje Straż Gmina - Kamienica Polska.
OdpowiedzW Jeleniej Górze jest jeszcze taki lokalizator przejazdu na czerwonym świetle i działa już dość długo więc informacje trochę niepełne...
OdpowiedzW Pile na skrzyżowaniu DK10 i DK 11, gdzie usytuowany jest rejestrator wjazdu na czerwonym pętla indukcyjna NIE DZIAŁA NA MOTOCYKLE. Czyli jest po polsku: byle wyciągnąć kasę od kierujących. Zatem koleżanki i koledzy na 2oo w Pile czekamy,aż nadjedzie jakiś samochód, albo nastawiamy się na walkę w sądzie
OdpowiedzNareszcie właściwy kierunek w kierunku poprawy bezpieczeństwa, to np. przejazd na czerwonym świetle jest bandytyzmem drogowym a nie przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h na autostradzie.
Odpowiedzto jest chu*a właściwy kierunek,to jest właśnie bandytyzm,właściwy kierunek to nie jest montowanie w ch*j drogich wyspecjalizowanych radarów i zrobienie sobie z tego maszynki do zarabiania pieniędzy ( bo bezpieczeństwa to na pewno nie poprawi bo jak wjeżdżają tak będą wjeżdżać ) tylko zamontowanie świateł czasowych , które odmierzają ile zostało sekund do zmiany światła, teraz jak podają około 300 osób dziennie to gwarantuję Ci że przy zamontowaniu świateł czasowych liczba ta spada do 5-10% a przecież o to chodzi , żeby zmniejszyć liczbę wjeżdżających na czerwonym a nie zarabianiu na tym prawda ????? czy się mylę ??? z reszta nie bądź taki cwaniak bo sam nie raz żeś się pewnie załapał na czerwone,a teraz będziesz się tu mądrował,Twoje myślenie jest typowo urzędnicze ( jak tu trochę zarobić a nie jak poprawić bezpieczeństwo ) pozdrawiam Cie mądraliński
OdpowiedzSłuszna uwaga. Dodajmy jeszcze choćby minimalne wydłużenie czasu świecenia "żółtego", bo obecnie czas ten na ogół jest tak krótki, że nieraz nie daje możliwości podjęcia decyzji,czy stawać na hamulcu, czy przejechać. Za komuny świetnie się sprawdzał sposób polegający na tym, że pod koniec świecenia światła zielone parę razy migały, a dopiero potem zapalały się żółte. Super to było, ostrzeganie o zmianie było z większym wyprzedzeniem. I komu to przeszkadzało ?...
OdpowiedzZ twojej wypowiedzi wnioskuję, że 90-95% kierowców zap*****la tak szybko albo ma tak wolny czas reakcji, że nie jest w stanie zatrzymać się przed skrzyżowaniem widząc pomarańczowe światło. Ciekawa teoria ale chyba mało prawdopodobna. Nic tak nie zwiększa szacunku dla prawa jak nieuchronność kary. Nie ma usprawiedliwienia dla kierowców 'jeszcze zdążę' - narażają siebie i innych na poważny dzwon.
Odpowiedzw szkole średniej miałem a teraz chyba i w gimnazjum uczyliśmy sie czytać ze zrozumieniem, albo gimnazjum jeszcze przed Tobą albo nie nie byłeś w szkole średniej a co za tym idzie i w szkole wyższej ;) potrenuj czytanie ze zrozumieniem ;) tam jest napisane że podają że nawet łapią do 300 osób dziennie i przy zamontowaniu czasowych świateł można zejść do od 5% do 10% czyli całościa czyli 100% jest te 300 osób a nie ku*wa wszyscy ludzie w Polsce i to z tych 300 osób które dziennie łapane jest za czerwone światło można zejść do 30 osób czyli 10% TYCH KTÓRZY WJEŻDŻAJĄ NA CZERWONYM A NIE ja Ty coś tam bredzisz że ja mówię że 90-95% ludności tak zapier*ala że wjeżdżają na czerwonym, nie wiem jak jeszcze mam Ci to prościej wytłumaczyć może to narysuje i prześlę Ci mailem, z jednym się zgodzę że kara zwiększa szacunek do prawa i jego przestrzegania ale jak chcę wiedzieć za co jestem karany i chcę mieć tego świadomość że to ja zawiniłem a nie że te k**wy zakładają na mnie sidła żeby mnie wydoić, jadę trasą i nagle wskakuje żółte i ch*j wie czy hamować czy przyspieszyć , albo deptam po hamplach i ktoś wjężdża mi w dupę albo łapę się na późnym żółtym,jak jedzie za Tobą tir to powodzenia, ja wiem że teori jest w ch*j że trzeba jechać w odstępach na tyle dużych itd że trzeba jechać z taką prędkością żeby można itd. ale o ch*uj to rozbić bo rzeczywistość jest inna , zahamujesz ostro ktoś Ci wjedzie dupę,jak będzie to tir to powodzenia, jak przyspieszyć żeby zdążyć pierd*lną Ci fote, mnie baba depła po hamulcach jak poje*ana przed światłami to bokiem hamowałem i odległoś była dobra i predkość taka jak obowiązuje , na papierze wygląda to za****** gorze w rzeczywistości,jak poruszasz się w ruchu miejskim i robisz to już kilka lat to wiesz jak to wygląda , ja jeżdżę już 21 lat i widziałem juz różne sytuację,więc jak chcą poprawić bezpieczeństwo to wprowadzić światła z czasowym odmierzaniem ich zmiany, dojeżdżam do świateł widzę za 7sekund zmiana światła na pomarańczowe to jadę bo zdążę ale jak dojeżdżam i widzę że zostały 2 sekundy do zmiany na żółte to ściągam nogę z gazu i i już zaczynam pomału stopniowo zwalniać a nie że pierd*lnę z całej siły na hamulec i ten za mną dostanie zawału, żeby chodziło o bezpieczeństwo to już dawno byłyby porobione czasowe odmierzanie zmiany światła ale tu chodzi o PIENIĄDZE CHŁOPIE A NIE O BEZPIECZEŃSTWO !!!!!!!!!!w jakim Ty kraju żyjesz ogarnij się ,należy karać bardzo wysokimi mandatami wjeżdżających na czerwonym świetle ale tych którym się dało szansę i ułatwienie w postaci czasowych świateł a oni nadal wjeżdżają no to to już jest przegięcie, bo przy czasowych światłach wjechanie na czerwonym no to już jest premedytacja i pełna świadomość swoich działań,w niektórych miastach sa te światła no i jeździ się bajecznie,nie ma szans na nieświadome wjechanie na czerwonym , pozdrawiam i naucz się czytać ze zrozumieniem,jak przeczytasz to usiądź przez chwilę i przemyśl to albo przeczytaj jeszcze raz ;)
Odpowiedzw szkole średniej miałem a teraz chyba i w gimnazjum uczyliśmy sie czytać ze zrozumieniem, albo gimnazjum jeszcze przed Tobą albo nie nie byłeś w szkole średniej a co za tym idzie i w szkole wyższej ;) potrenuj czytanie ze zrozumieniem ;) tam jest napisane że podają że nawet łapią do 300 osób dziennie i przy zamontowaniu czasowych świateł można zejść do od 5% do 10% czyli całościa czyli 100% jest te 300 osób a nie ku*wa wszyscy ludzie w Polsce i to z tych 300 osób które dziennie łapane jest za czerwone światło można zejść do 30 osób czyli 10% TYCH KTÓRZY WJEŻDŻAJĄ NA CZERWONYM A NIE ja Ty coś tam bredzisz że ja mówię że 90-95% ludności tak zapier*ala że wjeżdżają na czerwonym, nie wiem jak jeszcze mam Ci to prościej wytłumaczyć może to narysuje i prześlę Ci mailem, z jednym się zgodzę że kara zwiększa szacunek do prawa i jego przestrzegania ale jak chcę wiedzieć za co jestem karany i chcę mieć tego świadomość że to ja zawiniłem a nie że te k**wy zakładają na mnie sidła żeby mnie wydoić, jadę trasą i nagle wskakuje żółte i ch*j wie czy hamować czy przyspieszyć , albo deptam po hamplach i ktoś wjężdża mi w dupę albo łapę się na późnym żółtym,jak jedzie za Tobą tir to powodzenia, ja wiem że teori jest w ch*j że trzeba jechać w odstępach na tyle dużych itd że trzeba jechać z taką prędkością żeby można itd. ale o ch*uj to rozbić bo rzeczywistość jest inna , zahamujesz ostro ktoś Ci wjedzie dupę,jak będzie to tir to powodzenia, jak przyspieszyć żeby zdążyć pierd*lną Ci fote, mnie baba depła po hamulcach jak poje*ana przed światłami to bokiem hamowałem i odległoś była dobra i predkość taka jak obowiązuje , na papierze wygląda to za****** gorze w rzeczywistości,jak poruszasz się w ruchu miejskim i robisz to już kilka lat to wiesz jak to wygląda , ja jeżdżę już 21 lat i widziałem juz różne sytuację,więc jak chcą poprawić bezpieczeństwo to wprowadzić światła z czasowym odmierzaniem ich zmiany, dojeżdżam do świateł widzę za 7sekund zmiana światła na pomarańczowe to jadę bo zdążę ale jak dojeżdżam i widzę że zostały 2 sekundy do zmiany na żółte to ściągam nogę z gazu i i już zaczynam pomału stopniowo zwalniać a nie że pierd*lnę z całej siły na hamulec i ten za mną dostanie zawału, żeby chodziło o bezpieczeństwo to już dawno byłyby porobione czasowe odmierzanie zmiany światła ale tu chodzi o PIENIĄDZE CHŁOPIE A NIE O BEZPIECZEŃSTWO !!!!!!!!!!w jakim Ty kraju żyjesz ogarnij się ,należy karać bardzo wysokimi mandatami wjeżdżających na czerwonym świetle ale tych którym się dało szansę i ułatwienie w postaci czasowych świateł a oni nadal wjeżdżają no to to już jest przegięcie, bo przy czasowych światłach wjechanie na czerwonym no to już jest premedytacja i pełna świadomość swoich działań,w niektórych miastach sa te światła no i jeździ się bajecznie,nie ma szans na nieświadome wjechanie na czerwonym , pozdrawiam i naucz się czytać ze zrozumieniem,jak przeczytasz to usiądź przez chwilę i przemyśl to albo przeczytaj jeszcze raz ;)
OdpowiedzUlica Wejherowska* :)
Odpowiedz