Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeoj trzeba uwazac! zle zamocowane paski od plandek furgajace i robiacec za strune lub drut, co ludzie zastawiaja na motokrosowcow w lesie (SICK), latajace miski po jedzeniu, te lubia latac kolo glowy (wiem z doswiadczenia). a twarz kobiety po wystrzale opony tira i odlami szkla tez widzialem (wyjazd z budowy, na budowie wywalilem kilka sprzetow z drutami zamiast gumy). no i kwestia przy takich wyjazdach blota, po co komu kola myc.
OdpowiedzPrzede wszystkim to zapewne była tzw. nalewka a nie opona.
Odpowiedzco prawda nie podczas jazdy motocyklem, ale kiedyś jadąc autem jak byłem na wysokości ciężarówki to wystrzeliła opona której fragment uderzył w drzwi. Efekt dość duża wgniotka. Napraw poszła z OC sprawcy. Gdybym jechał motocyklem nie wykluczone że straciłbym panowanie i zaliczył glebę a wtedy może być różnie.
OdpowiedzŻałosne. To co tiry mają nie jeździć, bo motorki które świrują jezdza jak wariaty?
OdpowiedzMogą jeździć, ale nie mogą gubić ładunku na drodze
Odpowiedzciota i tyle, nie ma sily kierownicy trzymac
Odpowiedzciekaw jestem jak ty bys ja utrzymal madrala sie znalazl sproboj tak przez kraweznik przejechac to zobaczymy jaki mocny jestes
Odpowiedzjezdziles poza simsonem jakims wiekszym motocyklem? jesli tak to sprobuj rozpedzic sie do 130 i ruszyc tak gwaltownie kierownica jak na filmie, podpowiem nie jest to latwe wiec sila uderzenia na filmie byla ogromna i nawet Ty nie utrzymalbys tej kierowniy chocbys mial nawet bicki jak Robert B. Pozdrawiam
Odpowiedz