Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeJa czekam na Indian Scout FTR 1200 mam nadzieję że na jesień 2018 wyjdzie miejska wersja.
OdpowiedzRaczej koło 25 bym powiedział. 690 na sucho waży 148,5kg, a 790 na sucho 169kg. Do tego dochodzi 14l paliwa, olej, plyn chlodniczy, hamulcowy, akumulator. Ale przy 790 na pewno bedzie potrzebne ciut wiecej oleju, moze wiekszy akumulator, moze wiecej plynu chlodniczego, moze ciezszy katalizator. To jest zupelnie inny motocykl niz 690, nie ma co mowic o jakims przytyciu, raczej taki sie urodził i tyle. Sama rama ma wytrzymac wieksze naprężenia, a i ktoś z ktma mowil o lepszym przystosowaniu do turystyki, ze ma tez udzwignac wiekszy bagaz czy cos. Cała nadzieja w wersji R, gdzie moze bedzie wiecej tego oryginalnego skalpela, a mniej wagi, bo poza tym, to ten duke nie robi az takiego wrazenia i nie odbiega znaczaco od np. wspomnianej mt-09...
OdpowiedzTo w porównaniu do 690 średni książe przytył 30kg+ ?
OdpowiedzPoprawka - duke 790 waży na mokro, zalany pod korek około 189 kg, a mt-09 193kg, wiec roznica to max 5 kg
Odpowiedz