Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeUważam że wkradła się jedna nieścisłość w komentarz a to że w tych motocyklach był montowany silnik 1200cc.Prawdopodobnie autorowi tematu chodziło o model 1125 ale Buell montował tez silniki 900cc
OdpowiedzWypowiedzialem sie ogolnie na temat Buell'a
OdpowiedzJezeli ktos wybiera sobie ten sprzet to juz jego prywatna spraawa, o gustach sie nie dyskutuje. Co mi w Buell'u nie lezy to - kultura pracy silnika - snopowiazalka chodzi lepiej - nagrzewajaca sie niemilosiernie rama ( doslownie parzy ) - ergonomia jakos zupelnie mi nie lezy, - prowadzenie nie powala niczym z nog - o hamulcach nie bede sie wypowiadal moze mam za wysokie oczekiwania, - nie leza mi rowniez
OdpowiedzMamy przez to rozumieć, że jeździłeś już CR'em? czy bazujesz swoją wypowiedź na posiadanym 1125R?
Odpowiedzmaly, ale wariat :-) jendak wole moja ciezka Suzuki B-Kobyłę ... z ktorej to chyba Buell "pożyczył" sobie pomysł i stylistyke wlotow powietrza...
OdpowiedzMyślę, że jednak Craig Jones już nie pobije swojego rekordu w stoppie, gdyż nie żyje...
OdpowiedzA ja myślę, że najpierw trzeba wiedzieć o czym się mówi zanim się powie cokolwiek. Jeden Craig Jones nie żyje, ale drugi owszem: http://www.craigjones.com/about/wr/2002.htm
Odpowiedz