Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeCzy benelli pepe ma blokade na gaźniku?
OdpowiedzCzy benelli pepe ma blokade na gaźniku?
Odpowiedzwitam kupiłem benelli pepe 2007 ma przejechane 15 tys, nie ma ksiazki serwisowej ani instrukcji obslugi, kuzp o pierwszej przejazdzce przepaliły sie swiatła. Czy ma ktoś może instrukcje obsługi do benelli pepe?
Odpowiedzhttp://www.benelli-scooters.de/pdf/BA_Benelli_Pepe.pdf
OdpowiedzMam instrukcję , kupiłem takiego samego w tamtym roku ,
OdpowiedzBoże - co to za skuter. Co 50 km w serwisie. Trzymajcie się z daleka!!!
Odpowiedz2011 LX + design, w stylu retro przyciąga oczy. + na blokadach ma fajnego kopa - średni schowek pod siedzeniem (kask nie wejdzie, ale torbę z zakupami idzie włożyć) - kijowy dostęp do gaźnika (bez rozkręcania osłon/schowka ciężko o jakąkolwiek regulację) + jak na plastiki tragedii nie ma (byle kamyk nie rozwala osłon) - hamulce tył - bęben = spowalniacz, nie hamulec; oba przy ponad 70km/h nie zapewniają wystarczającego bezpieczeństwa przy ostrym hamowaniu + duże koła, większy komfort jazdy niż na zwykłych piździkach - wąskie papcie - strach wam w oczy na przymarzniętym deszczu i w piachu; przy ostrym hamowaniu łatwo wpadają w poślizg + lekki, łatwy w manewrowaniu +/- ładny kuferek, ale większy kask wejdzie tylko na siłę. + ładne zegary - lusterka stylowe, ale zapewniające tylko wystarczającą widoczność) - brak wskaźnika poziomu paliwa (tylko dioda rezerwy, która u mnie akurat czasami szwankowała) + silniczek zrywny, ale łatwo się przegrzewa. + przedni reflektor, przyzwoicie oświetla drogę, na długich również (nie ma problemu z wiązką wycelowaną "w sufit" znaną z niektórych 50-tek). U mnie pechowa jednostka napędowa, silnik po 2000 km często się przegrzewał i zalewał, mimo wizyt w paru różnych serwisach usterki nie udało się naprawić. Jesienią przy niższych temperaturach duży problem z odpaleniem (na elektryczny start nie było szans, tylko kop). Łącznie 3,5k km, czeka na klienta.
OdpowiedzGdzie można kupić filtr powietrza do Benelli PJ PEPE????????
Odpowiedzteż miałem ten problem bo mi pękł , w koncu oddałem do firmy spawającej plastik .
OdpowiedzKupiłem takiego 2007 rok, koleś jak zobaczył od razu spodobał sie jemu i kupił sobie taki sam ale nówke (2010r). Dał 4 tys. z tym że kupił zwykłego Pepe a ja mam LX-a, niby to samo ale nie do końca. Swoim troszke już jeździłem swoim lx-em, kiedy koleś kupił swojego i sie nim przejechałem okazało sie że jest bardzo podsterowny, tzn. mam wrażenie że widełki przednie maką inny kąt w stosunku do ramy i trudniej nim manewrować. Gdzie można znaleźć takie szczegółowe dane na temat kąta nachylenia widełek itp. Bo jak koleś kupował nówke w salonie to dostał tylko instrukcję ale nie jest szczegółowa a ogólna. POzdro
Odpowiedzniezawodny dobrze się prowadzi.
OdpowiedzWitam, Przejeżdziłem 120 km pożyczonym Pepe i nagle zaczął inaczej pracować silnik. Zgasiłem i nie mogę uruchomić. Rozrusznik tylko "klika" a pedał nie da się ruszyć. Proszę pomóżcie, bo właściciel wraca z urlopu za dwa dni. Muszę to naprawić, a się nie znam. Nie chcę jeszcze bardziej go uszkodzić. W ogóle ma 420 km, benzyna jest, kontrolka oleju sie nie zaświeciła. Dzięki chociaż za jedną wskazówkę.
Odpowiedzpanowie mam takiego 1999rok wsadziłem palce do gaznika i nie moge teraz zapalać musze mu dać kielicha do celidra dopiero łapie
OdpowiedzKoledzy,proszę o pomoc. Gdzie Pepe ma założone blokady?
Odpowiedzblokada jest na króćcu łączącym wydech z silnikiem takie dwie rurki zaślepione one dławią spaliny a druga znajduje się w wariatorze jest to podkładka dystansowa
OdpowiedzSiema. Benelli Pepe ma 2 blokady (łatwe do usunięcia). Pierwsza to blokada mocy na tłumiku (zwężka). Druga to blokada prędkości na wariatorze (tulejka). Pozdrawiam
Odpowiedzco do tulei zgodzę się ale nie ma zwężenia na wydechu na króćcu jest natomiast w tym miejscu znajdują się dwie rurki odchodzące od głównej rury obie są zaślepione i tworzą zawirowania w spalinach co powoduje dławienie spalin, co do wyciągnięcia tulejki jest to bardzo prosta sprawa odkręcasz dekiel odkręcasz wariator za wariatorem znajduje sie tulejka wyciągasz ją i skręcasz resztę razem i po problemie
Odpowiedzjak to zrobic
OdpowiedzWłaśnie jak to zrobić? Czytam od pół roku na necie i nic konkretnego nie znalazłem. Inne modele owszem ale o Benelli Pepe ni chu chu...
Odpowiedzjak to zrobic
Odpowiedzwymienić kolanko na wydechu, z tego z zawirowaczem spalin, na łyse - bez. Najlepiej na serwisie autoryzowanym, koszt groszowy, potencjonometrem ładnie dokręcą i nie ma ryzyka że coś się spierdzieli.
Odpowiedzskuter jest ładny i szybki Vmax 90 bez blokad
Odpowiedzmój Vmax to 115 km/h na pepe
OdpowiedzPowiedz tylko czy masz 50-tke czy też może wiekszą pojemność. A jeśli na 50-tce tyle wyciągnołeś to pochwal sie w jaki sposób, tzn. po zdjęciu jakich blokad i innych trickach. Sam z chęcią spróbuje czy tyle można wycisnąć z mojej 50-tki. Jak na razie to v-max 65 ale nie mam pojęcia czy cokolwiek w blokadach było grzebane bo skuter mam od pół roku.
Odpowiedz50 i 115 ? Fantazja , 125 niekiedy przy tej swojej licznikowej prędkości ledwo zipie a prawda jest taka ,ze może jedzie ze 100-105
OdpowiedzWcale nie jestem zadowolona. Oprócz tego, że jest ładny to co chwila mam z nim jakieś problemy. Dzień po zakupie zablokował się pływak w zbiorniku na olej i mimo iż był uzupełniony, cały czas się świecił. Następnie przetarł się kabel od migacza (przez co tylni migacz LEWY nie działał i nieświadomie niczego kontynuowałam jazdę dopóki „życzliwa” osoba wytknęła mi nieumiejętną jazdę bez użycia migacza) następnie padł prędkościomierz, (na liczniku jest ponad 1200 km). Nie wiem jak się miewają inne skutery, ale za te 5000 oczekiwałabym czegoś lepszego. Nie pominę jeszcze faktu, że po kilku dniach postoju ciężko się odpala, i nie ma przyspieszenia, dopóki silnik się nie nagrzeje (w przypadku przekręcenia manetki – gaśnie, kompletny muł). Poza tym ze względu na wysokie koła, środek ciężkości maszyny jest przesunięty wyżej i skuter nie jest stabilny (łatwo się wywrócić). Więc ja zakup tego skutera odmawiam! Chyba że ktoś chce go postawić sobie przed domem i popatrzeć względnie posiedzieć, bo tylko te cechy mogę uznać za plus. Pozdrawiam
Odpowiedzzaduzo plastiku zamalo na liczniku chociaz bujnelem sie nim 7-dych
Odpowiedzkupiłem taki niedawno jest fajny bardzo komfortowa pozycja za kierownicą nawet dla mojego szwagra który ma 193 wzrostu silnik trochę warkotliwy jak to 2 suw ale jestem zadowolony
Odpowiedza ja taki mam i sobie bardzo chwalę jest komfortowy i nietuzinkowy , gorąco polecam
Odpowiedzfajny ten motorek dla dziewczyny i chłopaka i popieram idealny dla SINGLA , chce taki mieć
Odpowiedztak potwierdzam to udany model ciekawy z zewnątrz , zgrabna linia , i ładne wykończenie to motor dla młodych ludzi i singli chcących zabłysnąĆ na ulicy
OdpowiedzSKUTER DLA OSÓB NIE BANALNYCH CHCĄCYCH POCHWALIĆ SIĘ ZGRANĄ LINIĄ ten skuter jak go zobaczyłem od razu przypadł mi do gustu bo jest ładny a nie jak te plastikowe zabawki rodem z chin ja na dzień 14.02.2008 mam cene 5500 czy ktoiś zna niższą .
Odpowiedzmam własnie taki skuter 4 miesiące i z osiągami to 90 nim jechałem
Odpowiedz