Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeTo chyba najlepszy skuter Bartona. Swietnie sie prowadzi, a po odblokowaniu i lekkim tuningu jezdzilem nim licznikowe 80-90. Do miasta to az nadto. Wiele osob chwali silnik, jaki w nim zamontowano i to jest prawda. Idealnie pasuje do takiego usportowionego skutera. Fajnie pracuja tez hamulce, choc trzeba je na poczatku dotrzec - wiadomo. Szkoda, ze Barton nie oferuje tego modelu z silnikiem 125, byloby rewelacyjnie.
OdpowiedzPrzed przesiadką na motocykl zrobiłem jakieś 8 tys tym firefoxem. To był mój pierwszy kontakt z jednośladami i ciesze się, że na niego trafiłem. Dwusuwowy silnik w skuterkach to jednak dobra sprawa, rzeczywiście bardzo sprawnie napędza te sto kilo. Poza tym jest ładny, nadal mi się bardzo podoba. Nie przypomina "dziadkowozow" i ma taki sportowy sznyt. Wiele osób pytało co to za marka i model, nie powiem, miła sprawa. Polecam.
OdpowiedzBardzo udany model. Silnik jest nadzwyczaj żwawy, do 60 km/h przyspiesza momentalnie. W mieście na pewno nie zostaniemy w tyle, ani nie będziemy nikogo blokować. Ochoczo wkręca się na obroty, szybkie ruszanie z miejsca to nie problem. Mój egzemplarz rozwijał ok 70 km/h (licznikowe 80 km/h), ale z tego co wiem, nie wszystkie blokady były zdjęte. Zresztą było czuć, że chce pójść więcej, bo do tej granicznej prędkości dochodził bez trudu, bez względu czy jechałem sam, czy z plecaczkiem, a pod manetką zawsze trochę zostawało. Gdybym potrzebował kiedyś skuter, pewnie wybrałbym go znowu.
Odpowiedz