Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeBMW- niemiecka technika- polskie części :-) Nawet sobie sprawy nie zdajecie, jak dużo części tego motocykla (podobnie jak K1600GT) jest produkowanych w Polsce, w Polskich firmach... Sam w takiej jestem konstruktorem...
OdpowiedzMoto wypassik ale wydech beznadzieja, od razu do wymianki :P na yoshimure lub taylormade, bardziej sklaniam sie ku drugiej opcji http://www.racetaylormade.pl/bmw_s1000rr_2010.php bo wyglada z nim beemka zaje... :) narrka ps musze go przetestowac na jakis dniach otwartych :)
Odpowiedzdzisiaj odbyłem jazdę próbną tym motorem. Co prawda to była moja pierwsza jazda czymś takim, bo zwykle jezdze turystykiem. Wybaczyl mi jednak moje bledy i mimo predkosci jakie moj przewodnik pozwolił mi osiagnac, nie zabilem sie. Było fajnie i mocno
OdpowiedzWszystkim radze przeczytaj artykul w linku: http://www.thebikergene.com/sportsbikes/bmw-clearly-not-messing-around-with-193-horsepower-2010-s1000rr/ dodam tylko tyle ze mali wielcy inzynierowie z kraju kwitnacej wisni beda mieli wzor do nasladowania. Co zreszta juz poparto dowodami. S1000RR zrobil o 3sek lepszy czas na torze w Brnie niz najnowszy Fireblade co uwazam za nokaut....
OdpowiedzCo oni zrobili z tym motorem !!! Jeszcze kilka ms. temu zapowiadało się nie najgorzej. Świata jak dla mnie beznadziejne i przekombinowane, o ile w innych motocyklach BMW typu naked i enduro tak bardzo się nie wyróżniają, o tyle przy gładkich owiewkach ścigacza wyglądają koszmarnie, na pokazach przedpremierowych miał symetryczne lampy i były one o wiele zgrabniejsze. Prawa strona ściągnięta z kawy, lewa z motoru, którego w tej chwili nie mogę sobie przypomnieć, ale to oczko już widziałem. Zabieg wyszedł im hmmmm . . . . źle. Poza tym profil o wiele za ciężki, szkoda, że nie poprowadzili wydechu pod zadupkiem. Następna sprawa to przełamanie pomiędzy siedziskiem, a zadupkiem - jest zbyt duże za wysoko poprowadzili miejsce dla pasażera. Na pochwałę zasługuje tył, w przeciwieństwie do przednich świecidełek, tylne wyglądają ekstra, przypominają łunę gazów ciągnącą się za odrzutowcem. Ale i z tej strony się przyczepie, a co ! ten stelażyk pod blachy mogli nieco skrócić, bo w moim przekonaniu za bardzo wystaje i w jakimś stopniu niszczy tą zgrabniutką dupeczkę. Fajnie wyszły także "skrzela" Ogólnie sprawia wrażenie niepoukładanego kloca projektowanego przez kilkudziesięciu projektantów, którzy zajmowali się motocyklem w tym samym czasie i każdemu powierzono zająć sie danym elementem ale, żaden z nich nie widział co jego kolega zza ściany wyczynia. Do Ducati, czy Triumph-ów trochę wam jeszcze brakuje chłopcy ;) Zamieszczono wyżej opinia to moje zdanie i jeśli się z nią nie zgadzasz to wyrażaj się w kulturalny sposób i nie obrażaj innych Pozdrawiam :)
Odpowiedzjaki ty *** głupi jesteś...
Odpowiedzjaki ty *** głupi jesteś...
OdpowiedzProszę zauważyć, że motocykl na filmiku nie ma asymetrycznych świateł. i moim zdaniem prezentuje się dużo lepiej od tego na zdjęciach. Ten pomysł z asymetrią świateł na dobre im nie wyjdzie, zmienią to prędzej niż później:)
OdpowiedzA mnie wszelkie "asymetrie" niepotrzebnie wciśnięte tam, gdzie z powodzeniem może ich nie być, rażą jak zadarty w drugą stronę paznokieć... Podobnie - i dotyczy to nie tylko niektórych produktów BMW, którą mimo "fanaberii" ze wspomnianymi asymetrycznościami uważam za najlepszą markę wśród motków, ale dotyczy także "łańcuchowców" czołowych marek światowych - razi mnie golizna łańcuchów odsłoniętych na kwasy, sole, deszcz i piach!! DDR - jaka była, taka była, a była ponoć skrajnie "niesłuszna" - ale w MZ-kach potrafiła zadbać o izolację łańcucha, i ubrać go we wcale nieskomplikowane, skuteczne i eleganckie osłony-prowadnice, dodatkowo zabezpieczające nawet za luźny łańcuch przed spadnięciem czy to podczas jazdy, czy wywrotki... Niestety, "wielkich i znanych" stać na najnowsze wymysły i cudeńka, a nie stać ich(?) na zdawałoby się oczywistą oczywistość, jaką są gumowe osłony łańcucha, szkoda... Może nie stosują ich w obawie przed ich zapaleniem się, hehehe!? Przy osiąganych przez ścigacze szybkościach wszystko, włącznie z kombinezonem o powietrze, się może zakopcić...MZ-ki co prawda nie należały do wolnych motków, i nic się w nich nie paliło, ale przy 320km/h...kto to wie...
OdpowiedzAch ci niemcy to zawsze muszą zrobić coś inaczej niż wszyscy. Ale może i dobrze, przynajmniej jest ciekawie. Te światła to wygrały normalnie
OdpowiedzPonoć ma mieć system "chroniący" kierowcę przed postawieniem motocykla na koło :lol: To jest to czego mi brakowało w mojej cebrze. System który pomoże mi zwalczyć to "niechciane" wyrywanie na koło przy ruszaniu ze świateł. Już nigdy więcej nie będę musiał pokonywać drogi wiodącej przed żeńskim liceum na gumie. Dziękuję ci BMW! :P Jak znam życie ten motocykl będzie wygrywać we wszystkich niemieckich testach porównawczych bo dostanie 500 pkt za ładny wzorek podnóżków pasażera i 4700 za miłe w dotyku węże płynu chłodzącego.
Odpowiedzradze poczytac troche o tym moto, ma cztery rozne mapy pracy silnika, jeden z nich wylacza anty-whellie i wtedy smigasz ile chcesz, czego natomist nie mozna powiedziec o nowej CBR1000RR w ktorej anty-wheelie sie nie da wylaczyc.
OdpowiedzZadupek piękny, piękne zegary, reszta także ok. Do lamp trzeba się przyzwyczaić, ale nie sposób odmówić im oryginalności. Zobaczymy jak wypadnie w straciu z japońcami. Zapowiada się ciekawy pojedynek.
OdpowiedzMotocykl wygląda genialnie, bryła jest wyjątkowa, trochę podobna to niektórych japońskich maszyn, ale jednak czuć że to europejski sprzęt. Mam mieszane uczucia co do przednich lamp, ale jak wiemy to BMW i oni lubią asymetrię. Niezła alternatywa dla ludzi chcących wyjątkowego ścigacza. Jego osiągi są zapewne na równi z resztą superbike'ów, ciekawe jak z ceną...
OdpowiedzNice one :)) muszę przyznać że BMW umie projektować motocykle, jestem ciekaw jak to jeździ
OdpowiedzNo tak Fajny bo to BMW, szkoda tylko że nie bokser, no i z przodu wygląda jak R6 bo wypadku:), z profilu spoko przypomina trochę kawe 10 .
Odpowiedz