Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeNajważniejsze by naprawili to coś co rzężoli w silnikach po kilkunastu tysiącach. I jak dotąd BMW nie chce się do tego oficjalnie przyznać, chodź na zachodzie po cichu w serwisach naprawiają. A powinni ogłosić akcje serwisowa i wezwać wszystkie pojazdy.
OdpowiedzPo co bmw miało modernizować coś co po dzień dzisiejszy ustala poprzeczke do budowy motocykli klasy 1000? Delikatny lifting na pewno nie zaszkodził a bmw usuneło podobno najpoważniejsza usterke jaka wiele osób dostrzegło "Ciężko pracujacy rolgaz" I teraz wszyscy beda happy Moc największa w klasie, elektronika do której dorównuje tylko Aprilia i Kawasaki. Ja jestem szczesliwy, ciekawi mnie tylko czy teraz bmw przyzna sie w katalogach że ich motocykl ma 200km? czy nadal beda używać cyfry 193 :D Wyglad albo sie komuś podoba albo nie, to samo tyczy sie RSV4 czy R1 gusta i gusciki.
Odpowiedzprzeróbka rolgazu- niezła modyfikacja odpuścić jecen zwój na sprężynie i przykręcić kawałek blaszki... brawo...
OdpowiedzGSX-R K9 też miał taka sesję z gościem "dupozwisem". Rozumiem że to australijska pozycja ale poprawna to ona z pewnością nie jest :) Ale BMW pokazuje kitajcom jak powinien wyglądąć rozwój motocykla. Nie siedli na laurach tylko po 2 latach zaoferowali małe modyfikacje. Brawo!!!
Odpowiedza Carlosa nie udało się kupić....
Odpowiedza Carlosa nie udało się kupić....
Odpowiedzjak zawodnicy latają z takim dupozwisem to nie dziwne że BM-ka nic nie nie może wygrać poza gazetowymi testami ....;-)))
OdpowiedzStock 1000 "2010" 9 na 10 wyscigów wygranych dla bmw. na poczatek wystarczy.
OdpowiedzSzczególnie ta tendencja jest widoczna na naszych torach kartingowych, gdzie ten motocykl króluje :D .
Odpowiedz