Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeEtam. Kiedyś GSa kupowało się dla prostej budowy. Żadnych chłodnic, wiatraków, pomp, termostatów, łańcuchów do smarowania co 500 km. Teraz idą złym kierunku komplikując dobry motocykl. W końcu podróżne enduro ma jeździć po zadupiach (i wracać stamtąd). Niech jeszcze dołożą mu trochę elektrośmieci a będzie jeździł głównie po serwisach i to komputerowych :)
OdpowiedzGS pokonywał wiele żywiołów, a teraz będzie chłodzony jednym z nich. Poprzedni był chłodzony powietrzem a powietrze to też żywioł :P
Odpowiedzłał, ósmy cud świata, jestem jasnowidzem i wiem, że wygra wszystkie testy porównawcze, nawet z plastikiem na torze wyścigowym
Odpowiedzeeee tam, w terenie wygra s1000rr, i będzie po równo, zobaczysz!
OdpowiedzTo nie tłumik przeniesiono, tylko odwrócono wahacz, a w ślad za tym musiał iść tłumik. Teraz "kardan" będzie z lewej strony? Ciekawe po co. Pokrywy zaworów też wyglądają jak odwrócone. Kable zapłonowe zamiast do tyłu wychodzą do przodu. Trochę to nielogiczne. Cylindry przekręcone o 90 stopni, kolektor ssący od góry a wydechowy od dołu. Kolejna głupota podnosząca koszty produkcji, a nic nie wnosząca do motocykla. W ogóle to cały ten motor już od dawna sprawia wrażenie modernizowanego na siłę. Ale póki są na to chętni to reszcie nic do tego.
OdpowiedzPS. Zdjęcie na kilometr śmierdzi fotoszopem, więc to raczej kontrolowany wyciek.
Odpowiedza miałem taką nadzieje, że plotki o 100cm3 więcej pojemności się potwierdzą...
OdpowiedzMniejszy hałas... Ha ha ha - a potem w ofercie BMW znajdzie się dedykowany Akrap za 4K z którym dopiero ten motocykl dobrze brzmi. Nie ma to jak wiedzieć na czym się robi kasę. Z drugiej strony jeśli ten kloc ma palić jeszcze mniej niż dotychczas to duży szacun dla konstruktorów.
OdpowiedzLepiej z takim fabrycznym wydechem podjechać do Edzia (edhausta) do Modlina działa cuda z wydechami a w kieszeni zostaje kupa kasy.
Odpowiedz