tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: BMW K1600GT - początek nowej ery
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Micha 02/08/2011 12:37

@ Boczo Przede wszystkim bardzo mi miło, że Autor udziela się na forum i nie unika swoich P.T. Czytelników. Jeśli o moją skromną osobę chodzi, to nie jestem ani uznanym krytykiem literackim, ani Twoim, Boczo, chlebodawcą, wiec potraktuj poniższe jako życzliwe uwagi wiernego, acz krytycznego czytelnika. Otóż ja nie napisałem, że Twojego tekstu nie zrozumiałem. Napisałem, że używasz niezrozumiałych porównań. Łapiesz różnicę? Bo tak się składa, że każda analogia jest trochę kulawa, ale niektóre są kulawe bardziej. Pozostaje pisać prościej albo załączać do każdego tekstu instrukcję, jak go należy rozumieć :-) Jak zaczynasz pisać barokowo, to musisz się liczyć z tym, że czytelnik zrozumie coś innego, niż to, co Ty byś chciał, żeby zrozumiał. Nie mówię, żeby w ogóle nie pisać kwieciście - ale twierdzę, że to trudna sztuka i nie zawsze wychodzi zgodnie z założeniem. Piszesz: "jeśli coś jest dla kogoś nie zrozumiałe, to winny jest ten ktoś, kto tego nie rozumie" - to prawda, ale tylko w odniesieniu do treści jednoznacznych, nie do literackich porównań, gdzie masz n+1 równoważnych interpretacji, co też takiego autor mógł mieć na myśli. No bo weź Boczo i daj komuś do przeczytania na głos - albo i sam przeczytaj coś takiego: "silnik (...) jedwabisty niczym sałatka z operowej harfistki i Celine Dion". I jak? Jadłeś to kiedyś? Może znasz kogoś, kto jadł? Może to jest jakieś utarte, powszechnie zrozumiale porównanie? A może chciałeś po prostu przekazać, że ten silnik pracuje jedwabiście gładko? "Jedwabiście gładko" to też porównanie. Celnie wypunktował Cię Anuluj. Całe mnóstwo luda, ze mną włącznie, nie wie, co to Lady Gagi albo Michała Szpaka i nie jest im to do szczęścia potrzebne. Skoro kliknęli w Twój artykuł, to pewnie dlatego, że chcieli poczytać o BMW K1600GT. Target, Boczo, target przede wszystkim... Przy pisaniu myśl o targecie :-) I wcale nie chodzi o to, żeby pisać tekstem jak z podręcznika dla pierwszoklasisty. Polszczyzna ze swoim bogactwem epitetów, paraleli, metafor i innych figur retorycznych w zupełności wystarczy. Pozdro

Odpowiedz
Autor: szpeniorBMW 17/07/2017 00:11

komentarz jest z roku 2011, ja czytam go w 2017 czyli 6 lat zebranych doświadczeń z napraw tego cudu niemieckiej technologii!!! wielki szacunek względem W-ZW bo praktycznie wyczuł blusa odnośnie tego modelu ( fani BMW powiedzą że wykrakał...) osobiście naprawiałem następujące usterki: wymiana silnika- popękane tłoki kosmiczne spalanie oleju 20.000 km odkręcona przekładnia kątowa koła tył przed 1 przeglądem na 1000km wymiana ramy głównej motocykl gibotało jak żaglem wymiana wału napędowego puścił na gumowym amortyzatorze drgań wieczne problemy z przełącznikami na kierownicy ALWAYS! duża seria wadliwych nie działający bieg wsteczny około 700km ( nowość 2017 nie może działać...) usterki skrzyni biegów to tak na szybko z głowy, ja akurat żyję z BMW i pracy nie zabraknie do najbliższej wojny z niemcami... kto miał okazję rozebrać głowicę po 20000 przebiegu to zrozumie skąd w tym silniku taki apetyt na spożycie oleju, może to rodzime paliwo bogate w siarkę ale gniazda zaworowe masakra jak na ten przebieg, od 6 cylindrowca wzorem goldasa wymagałbym trwałości! dodatkowo regulacja luzów zaworowych za pomocą popychaczy szklankowych to istny żart, kto to projektował jakiś down na front wschodni z nim. to jest turystyk do nawijania 300.000km regulacja hydrauliczna przy takiej niewysilonej mocy z 1.6l na koniec wisienka dla wtajemniczonych; aktualizacje oprogramowania czy odbiorę dzisiaj motocykl z serwisu? nie wiem proszę pana ponieważ wykonujemy akcję techniczną i motocykl może nie odpalić po programowaniu... ojej zapaliła się tylko kontrolka check engine oraz tryby ESA zmieniły sie na road i dynamic, ale może pan tak jeździć zanim BMW nie rozwiąże problemu (trwało to z 4miesiące? innych nie programowalikśmy...) mam wrażenie że oprogramowanie tworzy eksperymentator jakiś potomek dr MENGELE wszak firma rodzinna doktore do dziś działa i tworzy maszyny rolnicze wyguglujta sobie kto ciekaw! NIEMIECKA JAKOŚĆ PRECYZJA TECHNOLOGIA I INNOWACJA. te wszystkie dziennikarze biorą w łapę albo są ignorantami!!! jak 1.6 litra może być tak mało elastyczne przy 6 cylindrach? czy w testach ktokolwiek wspomniał o megatycznie spóźnionej reakcji na dodanie gazu? w tym moto to mnie irytuje najbardziej. na koniec pochwała k1600gt motocykl jest ekonomiczny jak na 6cylindrowca jest b. ładny ma super oświetlenie oraz mało awaryjną elektronikę jak na taką ilość bajerów jak zadba sie ładowarkę BMW. uwaga: mój opis dotyczy motocykli wzorowo serwisowanych w dobrym autoryzowanym punkcie dilerskim, motocykle kupione w krajowej sieci, zawsze 1 i jedyny właściciel, wszystko na gwarancji lub zaraz po ustaniu. takie motocykle odkupione od 1 właściciela powinny jeszcze służyć bezawaryjnie jeśli są serwisowane conajmniej 15 lat (turystyk firmy premium o potężnym silniku) tak ale ja przykładam normy dotyczące japońszczyzny z początków 21wieku i z lat 90-tych 20-go. czasy zmieniły się na lepsze... dla działu części BMW. znam wiele egzemplarzy których nie złapała najmniejsza awaria. tłumaczę to sobie dużym rozrzutem serii przy zakupie k1600gt życzę szczęścia bo naprawdę jest przydatne, wielu klientów zmieniło ten model jako znienawidziany na inne BMW(kochają markę) najczęściej GS lub RT też można zwiedzać świat a nie psują się co urlop...

Odpowiedz
Autor: w-zw 01/08/2011 18:23

Te tysiące, to 2 tysiące?:)

Odpowiedz
Autor: w-zw 01/08/2011 18:23

Te tysiące, to 2 tysiące?:)

Odpowiedz
Autor: IgoRR 01/08/2011 09:29

Buda kapciu!

Odpowiedz
Autor: oz 29/07/2011 22:38

i w superbike...

Odpowiedz
Autor: w-zw 30/07/2011 10:30

Pajac:)

Odpowiedz
Autor: Slayer 27/07/2011 23:15

Chyba odwrotnie :)

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę