Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeOkropny
OdpowiedzPamiętam jak faktycznie wyszedł szczegółowy techniczny opis tego motocykla w nieodżałowanej Auto Technice Motoryzacyjnej.ABS w motorze to była przecież rewolucja. Silnik też wspaniały.
OdpowiedzUważam, że to piękny motocykl i raczej powinien się znaleźć w szufladzie "kultowy". Specyficzne wzornictwo, genialna myśl techniczna i jeden z niewielu ówcześnie zaprojektowanych sprzętów z taką dbałością o aerodynamikę. Nie zgadzam się totalnie z autorem.
OdpowiedzWitam. To jest piękny motocykl. I nie "miał być aerodynamiczny" tylko był i to bardzo aerodynamiczny. W 1989 roku podczas swojej premiery był wydarzeniem na skale swiatowa i to nie tylko ze względu na stylistykę ale tez nowatorska mechanikę.
Odpowiedzmyślę że ekskluzywność w tym modelu jest głęboko ukryta. To jak połączenie jawy TS350 z pługiem śnieżnym. Może niemcy czymś takim autobany odśnieżają ?
OdpowiedzKultura masowa kształtuje niestety gusta na określonym poziomie. Wszystko co inne , bardziej nowatorskie i przede wszystkim ekskluzywne musi być okrzyknięte brzydkim lub złym. Na szczęście firma BMW za nic ma opinie większości i dalej projektuje rzeczy, które mają wybiegać po za to co ogólnie przyjęte w ramach słowa "ładny". K1 ma szerokie grono zwolenników , a jego cena systematycznie wzrasta co trudno powiedzieć np o Yamaha R1 która jest ogólnie uważana za piękną , jej cena systematycznie
OdpowiedzPozwolę sobie dokończyć porzednią myśl dotyczącą Yamahy R1 tak więc jej cena spada na łeb.
Odpowiedzcóż za błotnik... :/ a jaki kolorek...
Odpowiedzcoś strasznego, to fakt, horror na 2 kołach
Odpowiedz