Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeKobiety i mądrzy ludzie. Dobrze, że nie napisali tego na stronie BMW bo bym musiała się zastanowić czy naprawdę go chcę :)
Odpowiedz„Choroba mocy” ?????????????? OCZYWISCIE BMW 1000 RR NIC NIE PISZE O MOCY WłASNEGO MOTOCYKLA ,, ....TYPOWE TENDENCYJNE STWIERDZENIA ,,,,JAK NA BMW PRZYSTAłO ,, TERAZ OPIS BMW KOSIARKI ,, I MóWI SIE O CHOROBIE MOCY ,,,
OdpowiedzBRAK MOCY ???????????? WOLE WSK CZY KOMARKA,, PRZYNAJMNIEJ NIE KOSZTUJE ON 30-40 TYś Zł ,,,,PORAżKA ,,
OdpowiedzKompletnie bezsensowny zabieg... Wprowadzanie starej konstrukcji praktycznie bez zmian ( plastiki, inny kolor ramy ). początkującym proponuje zakup poprzedniej wersji F650 GS ( około 9000,- za 2001 rok ). Generalna zasada pierwszego motocykla - tanio, łatwo, szybko zmienić... BMW postanowiło chyba zarobić nie wydając w rozwój. nie dociera to do mnie.
OdpowiedzMnie się też podoba. Ale Scarver też mi się podoba...
OdpowiedzPrzydało by się kiedyś porównanie nowych wersji z ich pierwowzorem, czyli dawną wersja zwaną Funduro. Które według mnie (a spędziłem od groma kilometrów na obu) nadal bije je na głowę pod względem przyjemności jazdy. I co z tego ze spala o wiele więcej, ze jeździ odrobione wolniej, i choć brzmienie pozostawia dużo do życzenia i tak jest dużo lepsze od tych po roku 2000, nie wspominając już o pancernych plastikach. Naprawdę nikt nie wspomina je nowe GSy czy CSy są po prostu nudne.
OdpowiedzOczywiście. Miałem kiedy Funduro. Potem były inne BMW oraz Honda. Po latach przyznam że Funduro, mimo całej listy wad, był najciekawszym i przynoszącym najwięcej radości motocyklem jaki miałem. Po po prostu konstrukcja genialna w swojej prostocie. Wszedłem tutaj poczytać, bo myślę o powrocie na jednocylindrową 650-tkę. Ten nowy też mi się podoba. :)
Odpowiedzwedlug mnie strasznie brzydki...troche przypomina motocykl jakby do nauki jazdy :) nie wiem jak Wy ale mnie strasznie spodobal sie nowy Tiger :)
OdpowiedzKtory wyglada jak wypisz wymaluj kopia F800 GS... ale BMW to sa brzydkie nie ;)
Odpowiedzciekaw jestem porownania aprilii pegaso i tej beemy. z wygladu aprilia bije beemwu na glowe, ale ciekawe jak z reszta.
OdpowiedzMoto pojechane z Aprili pegaso Trail weszła na rynek parę lat temu i wygląda identycznie mam traila z 2006 roku BMW przyspało:)
OdpowiedzJako kobietya nie pokocham - bo najzwyczajniej nie leży mi jego estetyka - ten motocykl jest najzwyczajniej brzydki jak noc:( niestety projektanci BMW tym razem się nie popisali
OdpowiedzMnie tylko smieszy troche te nazewnictwo (mimo iz lubie GSy). Np. GS650 o pojemności 800 cm3, bez sensu. Teraz jeszcze dodaja jakies litery "G", po co tak mieszac?
OdpowiedzCzy to oznacza, że SM tak jak Motocykl orzekł, że bmw jest gwiazdą, zanim się pojawi na rynku, bo to jedyna słuszna marka?
OdpowiedzCóż za elementarny brak logiki w pierwszym zdaniu! Aż odechciewa się czytać. Ktoś aspirujący do miana 'redaktora' powinien zacząć od nauki języka, a potem pisać.
OdpowiedzCóż za miętki fagas z Ciebie! Zaiste, miętki fagas! To, że czegoś nie rozumiesz, nie oznacza, że trzeba na to szczekać. Hau Hau. No i hau.
Odpowiedzno prosze chyba sie ci Boczo cos pozmienialo i zaczely ci sie BMW podobac? Zadenj krytyki wygladu az normalnie nie dowierzam.
OdpowiedzWierz mi, nie było tak łatwo. Bardzo, bardzo chciałem zbluzgać dizajn Beemki, ale sam powiedz, wygląda nieźle nie?
OdpowiedzBMW design jest bardzo specyficzny, niektorym lezy innym nie, mnie sie podoba bo wyroznia sie z tlumu i oddaje zawsze chrakter moto, nie kazdy producent umie to osignac.
OdpowiedzO tak. Z charakterkiem. Już rozwialiście moje wątpliwości.
OdpowiedzDla początkujących, kobiet,... Czy prawdziwy facet musi mieć 200 KM pod siedzeniem. Czy jak mam 60KM już nie jestem prawdziwym mężczyzną!!!??? Osobiście wole mieć 60 i się cieszyć z jazdy niż mieć 200 i być ""miszczem" prostej"
OdpowiedzPrawdziwy facet umie też czytać ze zrozumieniem: "Początkujący, kobiety i mądrzy ludzie niepotrzebujący 200 KM do zabawy czy dojazdów do pracy. Właśnie oni pokochają GS650GS"
Odpowiedzkluczem do sukcesu tego typu sprzętów wg. mnie w 99% jest cena , jak zmieszczą się grubo poniżej 30 tysi to sukces przybity ,jeżeli dadzą wyższą to auf wiedersehen
OdpowiedzPrzy dzisiejszym kursie kosztuje 30 550 PLN. Nie jest to może wysoka cena, ale też nie niska. Dodasz parę akcesoriów i zrobi się 40 000.
Odpowiedz