Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeszkoda że autor nie wie o istnieniu Gilery GP 800
Odpowiedz2 lata i kontrola trakcji będzie w kiblach 50ccm.... tragedia
Odpowiedzprzede wszystkim Aprilia ma silnik 1200 V2, a nie ma turystycznego enduro, ma 1000 V4 a nie ma sportowego turystyka. kompletnie nie mogę tego zrozumieć...
OdpowiedzCelna uwaga!
Odpowiedzprzerośnięty sedes na sterydach? Jeszcze miejsce na srajtaśmę, gazetnik i nieśmiertelną półeczkę na Domestos
Odpowiedzpo co tyle epitetów jeden woli to inny jedzie jak gośc tylko trzeba do tego dorosnąc
OdpowiedzTrudno powiedzieć do czego ten skuter pretenduje. Parametry wskazują na coś do turystyki, jest ciężki i duży. Kiedy ja myślę o skuterze to mam przed oczami raczej coś lekkiego do miasta - taki stereotyp ;) Czy to się sprawdzi? U nas - nie sądzę. "Sukces" Gilery pokazuje, że i na południu Europy też raczej będą z tym kłopoty, no ale zobaczymy ... Do turystyki są znacznie fajniejsze rzeczy jeżdżące na dwóch kołach :)
Odpowiedz