Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzepojezdzicie zobaczycie.. mialem okazje jezdzic takim z przebiegiem 3 tys .. i z 5 mankamentow zlego zaprojektowania ? zle dobrany material ? nie wiem ale fakt faktem sypie sie jak fiat ! (wycieki , z tylu koncowka wydecha z plastiku ktora przy palowaniu zacczela sie topic ? masakra ! ) nowy motor i takie jaja ! pozatym fajnie sie jezdzi ale to nadal fiat !
OdpowiedzKolega Zbigniew jakiego miał fiata 125p czy 126 ;) . To się nie dziwie ze się sypał . Teraz pewnie jeździsz cudem niemieckiej motoryzacji napędzanym szlachetną ropą ze znaczkiem VW. I myślisz ze jesteś gość , a prawda jest taka ze to taki sam samochód jak nowe Fiaty , tylko było trzeba zapłacić więcej za znaczek . Dodam tylko w sekrecie , ale nie mów nikomu ze najlepsze silniki diesla robi teraz własnie Fiat . Tak poza tym Fiat to również Ferrari , Maserati który bardzo dużo skorzystał na pomocy Fiata , Alfa , Lancia i na końcu sam Fiat który obecnie robi małe i średnie autka ponieważ od innych segmentów ma wyżej wymienione marki pod sobą . Również Chrysler niedawno znów staje na nogi dzięki pomocy fiata . Nawet dzięki opiniom takich baranów Fiat ma się coraz lepiej ;) .Więc nie rozśmieszaj mnie ze fiat to coś gorszego od reszty , bo prawda jest taka ze obecnie nie jest ani lepszy ani gorszy od innych marek a często jest sporo tańszy . Tak na koniec mój tata miał prawie od nowości Fiata Marea 1.8 ,przez siedemnaście lat poszła tylko cewka zapłonowa , plus do wymiany przednie zawieszenie amory , wahacze itp ale to wiadomo . Tył to jeszcze fabryka , praktycznie zero korozji . Więc wiesz jak się kupuje szrota za gorsze bo była okazja to później można takie bajki opowiadać . Dziękuje
Odpowiedzmotocykl jest super :) wiem bo mam :) kupiłem nowy i jeździ się rewelacyjnie.
Odpowiedzjak by nie patrzeć, włoska szkoła stylistów wykasowała konkurencję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cena jak najbardziej niska w stosunku do ofert innych firm w tej klasie sprzętu!!!!!!!!!! Mój znajomy w Londynie już tym śmiga od zeszłego roku i chwali sobie sprzęcik :) Już ma najechane parę tysiączków i nic !!!!! Tylko leje benzynę i w drogę Jak tylko zgłosi chęć sprzedaży, od razu od niego biorę!!!! Na nowy mnie nie stać, a myślę że skóry ze mnie nie zedrze, bo w GB ten model ma bardzo niską cenę!!!!! Niższą niż w kraju macierzystym Jazda tym sprzętem- REWELACJA !!!! Namawiam wszystkich, jak tylko nadarzy wam się okazja przejechać się tym motkiem to nie odmawiajcie!!!! WARTO!!!!
OdpowiedzArtykuł lekko dendencyjny. Autor porównuje dorsoduro z KTM 690. I sugeruję przepaść w osiągach i wyposarzeniu, wskazując jednocześnie małą róznicę cenową. natomiast prawda jest taka że KTM 690 SM-R jest tańszy o ponad 8tyś pln czyli 25% a w teście np z 690 duke'iem nie wypada gorzej - polecam test http://www.motorcycle-usa.com/13/3906/Motorcycle-Article/2009-Aprilia-Dorsoduro-vs-KTM-690-Duke.aspx
OdpowiedzAle ale, panowie, porównanie jest tendencyjne nie ze względu na zamieszczone ceny, tylko dlatego że 690 i Dorsoduro to nie ta sama liga. Konkurentem Aprilki bardziej jest 990 SM - duża masa i moc, dwa cylindry, itp. A co do ceny ... no cóż, katalog katalogiem, ale ... rok temu stałem przed wyborem nowego moto, i miałem tak na prawdę trzy typy: KTM 990 SM, Dorsoduro i Benelli Tre-K Amazonas. Wygrał KTM bo był najbardziej "po środku" - do miasta przede wszystkim, ale da się też pojechać gdzieś dalej. Dorsoduro jest naprawdę super, ale jazda na nim w dwie osoby na Mazury to już byłoby wyzwanie ponad moją cierpliwość ;) I wracając do tematu - po dłuższych dyskusjach u dealer-a zapłaciłem za 990 tyle co tu piszą za Dorsoduro, i jeszcze prezenty dostałem ;)
OdpowiedzTak mistrzuniu. Duke kosztuje 36400 a 690 Supermoto jeszcze wiecej. Nauczyć sie czytac i liczyc. Za tak mała róznicę na pewno wolałbym bardziej dopasiony motocykl ze znacznie lepszym i mocniejszym silnikiem.
OdpowiedzOczekuje od autora,bo rozumiem że nie Ty nim jesteś drogi adwersarzu,znajomości tematu i jak coś się pisze to powinno się znać temat. KTM ma 3 modele 690 supermoto:"cywilne" SM i SMR różniące się malowaniem, felgami i kilkoma drobiazgami i model SMC (sportowy od competition) jest sprzętem zawodowym (skok zawieszenia jak w enduro, wyższe siedzisko i jest lżejszy od dorsoduro o 50 kg) i nie powinien być wogóle porównywany bo to inna liga. Dorsoduro jest bardzo atrakcyjne sam się zastanawiam nad jego kupnem natomiast uważam, że cena jest zawyżona a KTM wcale nie jest gorszy. Osobny temat to rzetelność dziennikarska autora...
OdpowiedzKażdy czyta jak chce... Wydawało mi się, że KTM 690 SM-R to właśnie Supermoto no ale może się mylę ;-) W cenniku jak byk stoi 31.800 (czyli taniej o 8.100pln). Dodajmy jeszcze, że waży o 32kg mniej, także ma 3 mapy zapłonu. Cóż to za lepsze wyposażenie jest warte takiego przepłacania? A że wolisz dorsoduro to jak naj bardziej twoje prawo.
OdpowiedzShiver ma 95 koni,(ok 80 na tylnym kole).3 mapy zaplonu sprawiaja, ze moto sie tak szybko nie znudzi.Rain-ograniczona moc o 30% skorzystalem moze kilka razy tylko na poczatku-dobre na przeskok ze 125-ki, Touring: pelna moc, ale wolniejsza,plynna reakcja gazu,wygodne do jazdy z pasazerem, albo w korku, lub do ekonomicznej plynnej jazdy(min spalanie ok.5l/100), Sport- troche szarpie przy wolnej jezdzie, szybka reakcja i najwieksza zabawa(i spalanie-max ok 8.5 l/100).Co ciekawe w kazdym trybie inaczej brzmi wydech.Generalnie oryginalny wydech ma calkiem "grozne" brzmnienie-szczegolnie w opcji sport. W razie pytan sluze pomoca pod adresem: kedzis@gmail.com Pozdrawiam
Odpowiedzczas zbierać kase na shivera gt
OdpowiedzMoże to i ładne ale nie wiem czy odważyłbym sie włoszkę kupić. Pytanie ile to wytrzyma do czasu kiedy nie zacznie sie sypać.
OdpowiedzZdziwił bys sie co aprilie potrafia wytrzymac yamaha po 4 tys km olej zjadała a po 10000 glowica wysiadla pozdro
Odpowiedzpodobno co nieco sie poprawilo z jakoscia, ale angielski BIKE testowal Shivera razem z GSX-F, Diversion i ER-6f. No i Shiver wymiata bez dwoch zdan, tylko ze po przejechaniu 1000 mil zgubili gdzies dwie srubki od oslony tlumika i pojawily sie jakies dziwne dzwieki w silniku.
OdpowiedzJezdze shiverem 2008r i zgubilem juz kilka srubek, od bocznego panelu, dwie pod wydechem, po tym jak prawie cala nozka mi odpadla(3 srubki juz prawie wypadaly) postanowilem dokrecic wszystko co mozna.Od tego czasu jest ok.Najlepsze bylo gdy w pierwszym tygodniu nie moglem zapalic.Po dwoch dniach okazalo sie ze srubka trzymajaca kabel zasilania od startera sie poluzowala i starter nie mial zasilania.Ogolnie swietne moto, tylko trzeba wszystko na poczatku dokrecic.
OdpowiedzJa jezdze Aprilia Pegaso Trail od ponad roku i jakos nic mi nie zginelo ani nie zawiodlo (no dobra, padl silowniczek od schowka ale to pierdola i nijak ma sie do jakosci sprzetu).
Odpowiedzhmm fajny sprzęcik... Taki uniwersalny... Ale troszkę mi osobiście szkoda by było 40tysia na to wywalić... Za taką kaskę można urwać 1000RR ale to inny gatunek no i sprzęt używany... Ja wolałbym fajera, ale co kto lubi :-D
Odpowiedzno wszystko dobrze i pięknie ale to nie jest super moto, to nawet kolo niego nie stało z tą wagą
OdpowiedzPo tym stwierdzeniu stwierdzam, że to raczej Ty nie stałes nigdy obok supermoto czaki.
Odpowiedz