Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeZ tych 308 tysięcy, którzy przyjadą na akcję serwisową zapewne kilku kupi jakąś pierdołę do motocykla w salonie lub przy okazji wykona jakąś inną, płatną czynność w serwisie. Chodząc po salonie może kupi koszulkę lub czapeczkę. Czekając na serwis wypije napój z automatu, zje batonika czy orzeszki. Takie akcje przeprowadza się by na nich zarobić i przywiązać klienta do firmy. Tak więc nie podniecajcie się niezdrowo. H-D to cwaniaki jakich mało.
OdpowiedzA mówiłem kupić Japońca :P Btw, stalowy oplot powinien załatwić sprawę, nie? :)
Odpowiedzojj, niekoniecznie. Jak za blisko wydechu to wypali ci gumę a oplot może i zostanie.... płyn nadal będzie uciekał!
OdpowiedzCiekawe jest, czy akcja będzie prowadzona jak u innych producentów i czy dealerzy będą kontaktować się bezpośrednio z każdym posiadaczem 308 tys. HD :P
OdpowiedzPozdrawiam wszystkich 308 tysięcy smutnych pomyłkowiczów:)
Odpowiedzhans, du bist ruda kapusta
Odpowiedz