Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeDźwięk tej maszyny jest fenomenalny kiedy silnik i wydechy są rozgrzane. Być może nie ma siły na dole ale ta moc nie była tam potrzebna, to nie maszyna drogowa do turystyki tylko rasowa wyścigówka z przed blisko pól wieku. Honda w swojej historii ma kilka takich niesamowitych maszyn i myślę, że najmłodsza w tym klubie to RC213V
OdpowiedzNa postoju brzmi trochę jak podrasowany simson z czterema wydechami od rometa ogara :D Ale jak się zacznie wkręcać na obroty to dźwiękiem bije na głowę większość nowych maszyn :)
OdpowiedzTa zabawa z ruszaniem wygląda jakby motocykl ten nie miał mocy w zakresie obrotów przy których normalne maszyny ruszają ;p Tak samo wygląda jakby nie było regulacji biegu jałowego, bo przed startem cały czas ręcznie trzymali przepustnice odtworzoną, no i silnik sam zgasł po zatrzymaniu się :D ewidentnie jest on po to aby jeździć a nie stać :D bo stać uruchomiony nie potrafi
OdpowiedzNie "przepustnicę odtworzoną " tylko otwartą
Odpowiedzgłos szatana!!!!!!!! trzeba trochę znać się na motorach zeby doceniać takie rzeczy,
OdpowiedzMasz rację! Coś pięknego! Ci japońce to jednak cwane bestie :) A swoją drogą jestem bardo ciekaw, jak się na czymś takim jeździ i czy jest jakaś szczególna różnica w trakcji, prowadzeniu, wobec współczesnych maszyn.
Odpowiedznie ruszy sama, bo na jedynce ma duże obroty i mogło by się źle skończyć :D
OdpowiedzWolę dźwięk dużej V-ki :)
OdpowiedzOna nie ma siły ruszyć sama ?! :D Jak dla mnie to nic pieknego :)
OdpowiedzFajnie gostek redukuje z siódemki :)
OdpowiedzBrakuje tylko świstu turbo, żeby brzmiał jak przyszłoroczne F1.
OdpowiedzNa początku lat 80-tych "niejako przy okazji" zbudowania NR 500 z owalnymi tłokami, powstał projekt rzędowej 2 cylindrowej 250 z owalnymi tłokami, wtryskiem i właśnie Turbo, ale został zarzucony ze względu na koszty oraz problemy z "turbodziurą"...
OdpowiedzHONDA idzie w dobrym kierunku !!!! :)
Odpowiedz