Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeJak zobaczyłem 500 2t to myślałem że większych nie ma, no i już wtedy nie wyobrażałem sobie żeby to ktoś ogarnął, ale 700 to już naprawdę (i tu brakuje mi słowa). Ci co to zrobili muszą być szaleni, i bardzo dobrze! bo w 2t jest moc.
Odpowiedzjak wyrosne z 85cr czyli do 15lat to sie przesiade na tego potwora tylko ciekawe ile do takiego motocykla kosztuje tłok??Chyba Bardziej Bedzie opylał jechac na 4-suwieHONDZIARZE a nie na jakies nieznanej marce???
OdpowiedzHmm... Ja bym to chętnie przetestował, ale w wersji Supermoto gdzieś po katowicach i okolicach... :D
Odpowiedztaa dwusuw 700ccm3 i jak sie zatrze to remont tego gówna wyniesie sporo $$
OdpowiedzWitam i tu sie mylisz Poniewasz silnik motocykla 4-suwa wyniesie cie sporo wiecej a niedaj boze jak tlok bokiem wyjdzie i rozpierzy głowice Gola głowica bez zaworow prowadnic ok4000zł kosztuje a taki 2suw niech tłok kosztuje 1000zł korba drugie tyle to jest 2tys do przodu
Odpowiedzo ja- ciekawe ilu znajdzie się śmiałków którzy naprawdę odkręcą manetę do końca
Odpowiedzpachnie malinowo- przetestowalbym...
Odpowiedzludzie,przecież w USA są jeszcze wyścigi typu "Hare and Hound".Tam scigają się na większych crossowych motocyklach.do 2005 roku wygrywały kawasaki kx 500.
Odpowiedzi tak się całej mocy niewykożysta .... dwusuwowa 250 w zupełności starcza na torze !
OdpowiedzBzdura jakaś... Dla kogo taki motocykl? Trzeba mieć niezłe umiejętności i sporo odwagi, żeby crossowe 250 w 2T ogarnąć.
OdpowiedzA co na to ekolodzy? Oni uwielbiają dwusuwy.
Odpowiedz