Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeTak jak się jedzie prawie 400kph i nagle zwolni się do 200 to pewnie prędkość wydaje się tak mała że człowiek chce zsiadać ;d
OdpowiedzJestem cikawy jak wygladaja najczestsze awaria silnika jak i samego motocykla i jak zazwyczaj ychodza z tego motocyklisci prowadzacy maszyny tego typu. Mialem znajomego ktoremu stnl tlok w ninja i za dobrze sie to nie dkonczylo
Odpowiedzstanął tłok? o kurde co za krępująca sytuacja i jak wybrnął z tego znajomy?
OdpowiedzCiekawi mnie jaka jest żywotność tego silnika. Pojemność 1000 i 336km może się szybko wyeksploatować.
OdpowiedzNa Yamasze Fz1, typ założył turbo, podkręcił silnik na 315 koni i zrobił jak na razie 20 tysięcy km. Motocykl robi wheele na 6 biegu.
OdpowiedzWszystko zależy od materiałów użytych do jego budowy oraz sposobu obróbki .. No ale tak na marginesie to producent chyba nie daje gwarancji w przypadku h2r więc myślę że wiesz...
OdpowiedzSzóstkę wrzucił przy 320 km/ h ☺
Odpowiedzhehe, dokladnie tak :D
Odpowiedz