Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeWiele mogę ścierpieć w kwestii estetyki jeżeli maszyna ma być funkcjonalna ale wygląd tego motocykla był inspirowany stworkami z bajek na Cartoon Network... Jeżeli nie było na tym kanale bajki o ptaku głuptaku to Suzuki właśnie wykreowało tą postać.
OdpowiedzBardzo udany projekt. Jeżeli będzie jeździł tak, jak wygląda - będzie OK. Kluczem do sukcesu w PL będzie odpowiednio skalkulowana cena - musi być po prostu wyraźnie tańszy niż duży GS czy Tiger Explorer. Myślę też sobie, że dla tego typu motocykla sporym minusem jest napęd łańcuchem. Niższa masa - OK, ale spore utrudnienia eksploatacyjne, a praktycznie cała konkurencja ma Kardana...
OdpowiedzFaktycznie wał byłby lepszy. Zawsze dziwiłem się, że Multistrada też napędzana jest łańcuchem. Myślę jednak, że w Suzuki jest to uzasadnione ceną (mam nadzieję, że będzie konkurencyjna) ale Ducati...
OdpowiedzCieszylem sie ze suzuki (DL650) nie podazalo stylem za GS1200 (Bocian z przodu) a tu prosze... Takie widoczne nowe trendy...
OdpowiedzTrend chyba nie nowy, bo już DR 750 ponad 20 lat temu miał taki bociani nochal :-)
Odpowiedztrochę danych technicznych już jest w sieci: http://www.mcnews.com.au/2014_Bikes/Suzuki/DL1000/Intro1.htm
OdpowiedzPomysł naprawdę fajny ale sekcja "dziobowa" jest po prostu paskudna...
OdpowiedzJak dla mnie bomba. Jeżeli będzie dobra cena, to sukces gwarantowany. Co do właściwości jezdnych i ergonomii można być spokojnym, bo Suzuki miało z czego czerpać świetne wzorce. Mam oczywiście na myśli wspaniałego moim zdaniem DL 650.
Odpowiedz