Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeŚmieszą mnie te wszystkie "special edition", które różnią się tylko głupim malowaniem i nieistotnymi szczegółami.
Odpowiedzkompromitacja zacnej firmy - a triumphy, ducati itp. na fali a japonczycy ida na TANIOCHĘ, ILOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO - małe pojemnosci, duza sprzedaż, szczegolnie w indiach, chinach i ameryce pld...
OdpowiedzKolejny special limited edition:) To juz jest zalosne, rozumiem ze Suzuki jest w glebokim kryzysie, ale mogliby chociaz poudawac ze cos robia, nie wiem, dodac ABS, kontrole trakcji, niewielkie modyfikacje w silniku czy zawieszeniu, lifting owiewek (patrz nowy CBR600RR). To ten sam motocykl ktory wyszedl 5 lat temu, ktory nawet w dniu premiery byl przestarzaly w stosunku do konkurencji. Gdzie te czasy gdy co 2 lata wychodzil nowy kodel - K3, K5, K7 to był postęp i super motocykle.
Odpowiedza ja tam myślę, że zacny sprzęcik :D
OdpowiedzMnie najbardziej podoba się generacja K5.
Odpowiedzwam tez sie wydaje ze starsze modele GSX mialy (nadal maja) wiecej haryzmy i wyraznosci . Sa jednym slowem "piekniejsze" ?
Odpowiedznie wiem, czy "piekniejsze" ale 05-06 to jeden z najlepszych motocykli wszechczasów - 8 lat temu to był naprawdę szok -super moc i super prowadzenie ...a silnik do dzisiaj budzi uznanie
Odpowiedz