Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze"Kiedy dwa lata temu Włosi pokazali, co będzie napędzać 1199, wszyscy się trochę przerazili, bo sprzęt tego kalibru był dotychczas stosowany do niszczenia planet." To dobre :D
OdpowiedzJak tłoczysko ma 100 mm to ile ma tłok? :)
OdpowiedzWidziałem w rzeczywistości panigale i poprzednika. Niestety poprzednik przebija wyglądem panigale, powinni zostawić owiewki a przede wszystkim wściekłe kocie lusterka. Panigale ma więcej małych smaczków ale i tak jak dla mnie, jeśli chodzi o wygląd przegrywa z poprzednikiem.
Odpowiedzpiękna maszyna szkoda tylko że nie na moją kieszeń:-)
Odpowiedzjeśli Bóg istnieje jeździ na motocyklu
Odpowiedzczekamy na panigale 899 R ;] kiedys trzeba bedzie kupic pierwsze NOWE moto... :) finance....
OdpowiedzMyślę, że w przypadku 899 co najwyżej doczekasz się S-ki lub wzorem poprzednika EVO. R-ka ma sens tylko wtedy jeżeli może zostać przypisana do konkretnej klasy wyścigowej a w wypadku 899 takowej klasy brak.
Odpowiedzzacne urządznie, oby takich wiecej
OdpowiedzWłaśnie sobie go kupiłem ale jak żem jechał bez wieś to mi kieta o kape terła , ale tylko trochę Ale ja dziewuchy się łoglądały to szok. Zawieszenie może być ale u nas w Kobylej Łące są duże dziury i w zasadzie to wsk lepiej zbiera te wyboje dlatego używam jej na co dzień a ducati na zabawy i do kościoła. Ogólnie udany motór.
OdpowiedzCiekawie prawisz wodzu :D
Odpowiedz