Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeHayabusa Turbo ma 499 HP .a Golf sie za chwile rozpadnie. pozatym jezdzi na podtlenku azotu, dobre na 1/4 mili.
OdpowiedzTakie testy na drodze publicznej? Gratuluję głupoty. Mam nadzieję, że policja się zainteresuje tym filmikiem.
Odpowiedzjesteś pajacem Latasz pewnie na komendę i sprzedajesz własną matkę
OdpowiedzGolfik przepiekny ale **** nie urywa
Odpowiedzi tak wole moje roz.uppcone suzuki gs 500 przyszłe i wyścigi z 40 konnymi puszkami .
Odpowiedzwiedziałem ze cos ten golf słabo jedzie jak na 1050 kucy ,tutaj filmik z podobnym golfem o mocy 1150 km robi 100-200 w 2,6 sekundy a 200-250 w 1,7 sekundy http://datab.us/rMvi8jCG14Y#16Vampir VW Golf Mk1 AWD 1151HP 8,70s @ 280km/h Hockenheim 2014 ten z filmu na scigu 200-250 robi wokoło 3 sekundy masakrycznie wolniej przy niewielkiej roznicy w mocy , albo jest bardzo duza roznica w masie tych dwóch golfów albo dramatycznie roznie warunki (ciśnienie temepratura na zewnątrz itd. ) jednak przy takiej roznicy w ciągu warunki naprawdę musialybybyc masakryczne z minus 50 na plus 50 stopni tos amo z ciśnieniem itd. albo golf zfilmu na ścigaczu niema trakcji mimo ze ma 4x4 naped ,a na pewno roznice robi bardzo szybka skrzynai dragowa w golfie z filmiku który tu wkleiłem vs zwykła skrzynia w golfie z ścigacza .
OdpowiedzCzy ty gościu widzisz jakie opony mają auta ścigające się na torze? Bo jak nie widzisz różnicy w przyczepności i przenoszeniu mocy to nie wiem co na tym portalu robisz...
Odpowiedzdobra ,idziecie torem do nieskonczonosci wystarczy wjepac wystarczy wjepac tamto jasne ze tuningujac ta r1 pod pewnego pułapu zaczęłaby przyspeiszac lepiej niż ten golf :P , celem tego filmiku było jednak porównanie jednego z najszybszych seryjnych moto do stuningowanego golfa i r1 przegrała , idąc dalej torem tuningowania wsyztkiego w nieskonczonosc to co mamy na rynku pokazuje ze najszybciej przyepsizaja auta konkretnie top fuel sa blzisze autoą na pewno niż motocykla wkoncu maja 4 koła a nie 2;) 1/4 m,iliw ciagaja w 4,5 sekundy z predkoscia ponad 500 km/h polemizujcie z tym ;) najszybsze motocykle robione na 1/4 mili schodzą do nie wiem dokaldnie ilu pod 400 km/h może i w jakies 5,5 -6 sekund ,oczywiście prawdopodobnie tylko dlatego ze sa jakies regulaminy gdyby tych niebyło można by swtorzyc 2 kołowy pojazd w typie motocykla z silnikiem v8 o mocy 20 tys km i pokonać top fueala 4 kołowego ,przy czym ja bym się tym nieodwazył jechać;) natomiast motocykle maja jedna zasadnicza przewagę nad autami mianowcie stosunek ceny do osiągów gsxr 100 w salonie kupujesz za 60 tys auto o osiągach tego gsxr usredniajac czasy kołek na torach i osiagai na wprost średnio kosztuje 15-20 razy tyle .
OdpowiedzA to wszystko to ch.., ale przyjemność z jazdy na moto jest nieporównywalna do auta, szczególnie w korku.
Odpowiedzale niektórych to dotknęło! Tu raczej należy się szacun dla gości, którzy po prostu chcieli się pochwalić jakiego stworzyli golfa. A wg mnie jest czym. 1: samo upchnięcie pod tą malutką klapą silnika z osprzętem, który taką moc produkuje, 2. rozwiązanie problemu chłodzenia, 3. golf po przeróbkach dalej wygląda jak golf, mimo to karoseria która ma już ze 30lat nie rozlatuje się, 4. auto przyspiesza, a nie spala gumy 5. tego golfa da się jakoś prowadzić (choćby na wprost) - kształt karoserii retro (areodynamika z lat siedemdziesiątych i brak "magicznych" spoilerów) oraz zawieszenie (auto jest na kołach 13"!!!). I to wszystko nie powstało przecież w teamie F1 za miliony dolarów! Wiedza, pasja, praca! A czy to takie ważne, że nakręcili filmik akurat z fabryczną R1? Podejrzewam, że gdyby mieli w gronie znajomych kogoś z Ferrari, powstał by filmik z Ferrari.
OdpowiedzJak dla mnie to pojawia się problem ze wzrokiem, bo na filmiku dokładnie widać jakie są opony w golfie -toyo na obręcze 17 cali
Odpowiedznie ma pomyłki. Oryginały to 13! Może mało precyzyjnie napisałem, rzecz w tym, że chłopaki musieli rozwiązać szereg problemów, w tym z układem jezdnym, w którego skład wchodzi też optymalny dobór kół i opon. Czytam jeszcze raz mój post i rzeczywiście mogliście go odebrać w niewłaściwy sposób.
OdpowiedzDajcie również przerobione R1 z kompresorem i wtedy będzie odwrotnie :)
Odpowiedzdajcie golfa z piecem vr6 zrobionym na 2 tys km i roniez będzie odworotnie :)
Odpowiedz100% racji - dołożyłbym jeszcze przedłużony wahacz, wtedy szanse byłyby wyrównane, a koszt po stronie motocykla nadal wielokrotnie mniejszy niż w Golfie.
OdpowiedzTurbo w tym golfie wsysa małe zwierzęta i dzieci do lat 3.
OdpowiedzNa ostatnich sek. filmu widac ze koles na R1 kreci maneta i puszcza, szybko zmienia biegi wiec wlasciwie nie kreci do konca na kazdym biegu. Bzdura
Odpowiedzcos jest ztym jego manetkowaniem racja ,wydaje misie ze koels widzi z eniam szans jak się raz zsporbowal z golfem i wyczynia cuda probujac cos ugrac choć niczego nieugra;) prawda jest taka ze robi cuda zmanetka czy nie zle biegi zmienia szans i tak niema ztym golfem golf robi 3 sek z 200-250 gdzie ta r1 w seri robi to w 4,5 i im wieksza predkosc tym roznica się poglebia tylko .
Odpowiedzw jednym momencie tez widać ze porpostu odpuszcza bo widzi ze golf odjezdza lub dostaje sygnał ze może odpuscic bo koniec wysicgu jest ,lub niedokonca wie jaki jest optymalny zakres obrotowy w tym motocyklu i raz probuje zawysokich obrotow o ile takie sa w r1 z nieprzusnietym odcięciem a raz zaniskich cokolwiek by nierobił ta r1 jest wolniejsza niż ten golf .
OdpowiedzALE GENERALNIE SZAŁU CAŁKOICTEGO GOLF NIEROBI 3,2 SEK ZE 200-250 KM/H REALNYCH MIEROZYNCH Z RACELOGICA BMW S 1000RR MA 3,5-3,7 SEK TA R1 JAKIES 4,5 ZTYM ZE GOLF TO ROBI ZE ZMIANĄ BIEGU KTÓA TRWA OKOŁO 0,4 SEK , Z 100-200 JEDNA ZMIANA OKOŁO 3-3,3 SEK NIEZLE ALE MYSŁALEM ZE BEDZIE JAKIES 10 % LEPIEJ ;)
OdpowiedzDajcie Kawasaki H2R do tego testu, a nie R1. To co widać na filmie tak jak by porównywać R1 do WSK 125. Brak słów na myślenie kierowców puszek.
Odpowiedzno i fajnie ale co oni porównują? auto bez homologacji, w które ktoś wpakował miliard dolarów z seryjnym motocyklem. Mają niezłe kompleksy...
OdpowiedzTak z ciekawości zapytam - co ten film udowadnia? Że auto mocniejsze o 800KM jest szybsze od motocykla? To równie dobrze ta R1 może się ścigać z rowerem i różnica mocy będzie mniejsza - a wtedy proponuje tytuł - R1 wyprzedziła rower!!
Odpowiedzno dokładnie to udowadnia, można robic testy na mln sposób i je tłumaczyc również na mln sposobów zaleznie od punktu widzenia tutaj punkt widzenia był prosty skoro nie skumałes to ci wytłumacze : kolesie sprawdzali co lepiej przyepsiesza z rolki do około 300 km/h golf o mocy 1056 km czy r1 o mocy jakies 170-180 km i test jak widać pokazał ze golf ma lepsze przyspieszenie ot cała filozofia .
OdpowiedzRównie dobrze można zrobić test porównawczy pod tytułem "Kto ma ciemniejszą skóre: Murzyn czy Eskimos?" Wyniki będą równie zaskakujące. No ale karuzela na yt się kręci bo filmik robi furore w sieci więc kasa z reklam płynie :)
Odpowiedzpodaj co wygra w zakresi epredkosci od 180 do 230 km/h nowy vmax czy maklaren mp14 c ?! jak widzisz czasem potrzeba zrobić test koło siebie dwóch pojazdów raz ze to ejst dobra zawbaa dla ludzi lubiących sporty motorowe a dwa daje najlepszy obraz roznic miedzy dwoma pojazdami .... i to jest jeszcze slsuzniejsze ujecie zagadnienia ?;) ja ostatnio porównywałem dt 125 do omegi 2,5 tdi do 60 dt szybsza 60-85 łep włep od 85 auto szybsze moc auta 130 km moc dt 21 km ,pojedynkei meidzy autami a amaotocyklami będą się ciagly wneiskonczonosc niedługo tez powatsanie zapewne taki program motoryzacyjny na jakims kanale a takie komenty jak wasze mało kogo obchodzą !
Odpowiedzdobra to powiedz mi na szybko co lepiej przyspeisza w zakresie predkosci190 -220 km/h ????maclaren mp 14 c vs yamaha vmax nowy no i co mistrzu widzisz g.no wiesz , a nawet majac liczby przed oczami to teoria robioan w wroznych warunkach zwłaszcza gdy wyniki będą bvliskie a wtym wypadku będą jedynie porównanie obok siebie obydwu maszyn da najbliższe prawdzie roziwazanie , jak ci się niepodoaba co porownuja to w...alaj na forum dla babc różańcowych może tam znajdziesz swpoje tematy ;) ! jak dla mnie wiara może prownywac traktor do kombajnu na 1/4 mili i h.j takim jak ty do tego :) mi się wysicg podoał r1 zmasarkowana po prostu niema co dodawać .
OdpowiedzCelne ujęcie zagadnienia.
OdpowiedzW tym samochodzie jest silnik z helikoptera po przerobkach
OdpowiedzSam jesteś helikopter po przeróbkach.
OdpowiedzDobrze Zrobiona Aprilla Sr 100cmm i golfa nie ma
OdpowiedzW tym samochodzie jest silnik z helikoptera po przerobkach
OdpowiedzNie od helikoptera tylko 2.0 (ABF) z Golfa trzeciej generacji. Że po modyfikacjach to się zgadza...
Odpowiedznalezy zalozyc odpwoiednie turbo do r1 i po klopocie
OdpowiedzNależy wziąć golfa na kręta drogę ;)
OdpowiedzZa koszt tuning tego golf mk1 pewnie koło 2 szt R1 można by kupić i podciągnąć by dawało radę
Odpowiedzto jest robota dla kawy h2 ;)
Odpowiedztez by dostała łomot :) , h2r jedynie mogłaby dac rade .
Odpowiedzw sumie taki golf to jakieś 800-900 kg
Odpowiedzww seri tyle wazył ten konkretny egzemplarz o którym piszemy jest pewnie wybebesozne z wnętrza jednak doszla klatka co w efekcie dałoby bilans bliski 0 doszedlciezki naped 4x4 i wikeszy silnik 2,0 16 v heble koła wszystko cięższe niż wseri samo turbpo wazy chyba z 10 kg watpie żeby wazył poniżej tony ten golf ,aerodynamikę ma jednak słabą w końcu to 1 z cx na poziomie jakies 0,4 gdzie najnowszy golf ma 0,27 .
Odpowiedzi dlatego jezdze Golfem a nie jakims Bugatti :D
OdpowiedzIle zostało z golfa w golfie oprócz budy ? Powiem wam - nic. Więc nie widzę sensu porównywania czegokolwiek.
Odpowiedzten golf ma seryjny silnik 2.0 16V z turbinką 2,8bar (55psi) więc z golfa trochę zostało :)
Odpowiedzgeneralnie oryginalny silnik 2.0 16 v wybucha przy cos koło 500 kucy hah ,dla większych mocy trzeba znacznie lepszych materiałów niż oryginalne .
Odpowiedznie 2,8 tylko 3,4 bar
Odpowiedzchyba kolego nie masz pojęcia ile jest przeróbek w silniku żeby takie moce uzyskać.. jeśli dalej twierdzisz że ten silnik ma seryjny silnik z turbiną to powodzenia... przy takich przeróbka to jest tyle poprawiania po fabryce że masakra
Odpowiedzto seryjna r1, troche zrobiona mogla by dac rade :)
Odpowiedzto seryjna r1, troche zrobiona mogla by dac rade :)
OdpowiedzMoże to R1 na A2 ?
OdpowiedzSam jesteś sciema przy prędkości 200km obrotomierz nie będzie rósł jak szalony chyba proste. Zwróć uwagę ze prędkość startowa to 120km...
OdpowiedzTo jakaś ściema! On manetkę do końca a obrotościomierz w tym samym miejscu!
Odpowiedz