Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 41
Pokaż wszystkie komentarzeMT 09 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Torz to istny wheelie deamon !
OdpowiedzKról jest tylko jeden -Honda cr 500
OdpowiedzMówisz o motocyklu, którego w ogóle nie da się prowadzić. Wielu pro riderów uważa, że współczesne modele 400-500 ccm w 4t w obszarze enduro/cross to już nierzadko przerost formy nad treścią, bo nie idzie tego kontrolować w niezbędnym stopniu. A dwusuwiasta cr'ka? Kolega miał...odpalaliśmy ją skacząc na kopniak w mocno związanych glanach żeby nie zwichnąć kostki. Przebieg krzywej momentu jak to w 2t może i jako tako sprawdzał się w mieszczuchach jak jawa 350, mz 250 czy współcześniejszej apce 125/250 (to było całkiem "fajne" kiedy nagle dostawały kopa i zsadzały pasażera), ale nie w ekstremalnie mocnej i lekkiej "terenówce". Czytałem o typie co zaliczył na niej solidną glebę po 6 latach użytkowania chociaż uważał się za fachowca od ujeżdżania tego demona..dlatego nie wiem czy jest sens pisać o wheelim w przypadku tego moto bo on rzadziej wyjeżdżał spod tyłka do pionu (no chyba, że jakimś ćwierćinteligentom, którzy nie opanowaliby nawet 50 ccm w 2t, a chcieli poczuć moc 500'tki), a częściej powodował niespodziewany poślizg i glebę kiedy "przypadkiem" trafiłeś na strzał mocy, a byłeś akurat na łuku (w sumie to nawet na prostej mogłeś skończyć na ziemi o ile teren był nierówny).
Odpowiedztak jest ! zgadzam się :)
OdpowiedzVTR 1000?
OdpowiedzBardzo ciekawie napisane. Przypomina mi to język którego używał Clarkson w Top Gear :)
OdpowiedzFaktycznie, miałem mimowolny uśmiech.
OdpowiedzDo bani jest to zestawienie. Pominięcie Z1000 to błąd który owe zestawienie robi malo wiarygodnym. Przeciez to rasowy seryjny stunter.Autor najwyrazniej nawet go nie zna skoro wyczerpanie pomyslow uzupełnił monocyklem.Do bani
OdpowiedzSrad 750- on na gume idzie nawet jak nie chcesz. Jeden z najpopularniejszych motorow do stuntu w stanach... ani slowem nie wspomniany.
OdpowiedzSrad 750- on na gume idzie nawet jak nie chcesz. Jeden z najpopularniejszych motorow do stuntu w stanach... ani slowem nie wspomniany.
Odpowiedzdlaczego nie ma w zestawieniu GSX R 1000 z roku 2005-2006 ? ten motocykl idzie na gumę jak trzeba
OdpowiedzNa koło z przyjemnością pójdzie nawet zrx 1100 z 98r. a waży 250 kilo strach jakby wsadzili taki silnik z tak wielkim momentem obrotowym do czegoś lżejszego :P
OdpowiedzBez problemu z gazu z1i2 ze sprzegła 3i4 no kolo idzie na seryjnym przełozeniu zebatek
Odpowiedzjak to tl w zestawieniui bandziory a co z Tono 1000 Aprilia halo obudzić się kto jeździł to wie co to znaczy strach dotykać manetki śmieszny troche nikt nigdy nie pisał co najlepiej idzie na koło
OdpowiedzŻadnego Fireblade'a nie ma w zestawieniu? Co za bzdura...
OdpowiedzCoś mi się widzi ze artykuł nie jest tylko reklama ale i przestrogą przed tymi sprzętami.. ale lubię i pozdrawiam napaleńców w końcu każdy ma swoją świeczkę:D Pzdr
OdpowiedzMam taką właśnie R1 na gaźnikach i z gazu daje rade na gume pójść tylko z 1 biegu, może jak się postaram to 2 by też dała rade ale musze mieć dobrze nagrzaną opone bo urywam przyczepność szczególnie na 1 biegu ( opona już swoje przeżyła i to pewnie dlatego). Zresztą to mój pierwszy sezon z R1 i pierwsze próby wheelie. Jak ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników ma dla mnie jakieś rady to bardzo chętnie posłucham. Mam zamiar właśnie wyjechać na małą próbę mimo pogody, jak to mówią trzeba być twardym a nie "miętkim" ;)
OdpowiedzNie martw się. Myślę, że 90% motocyklistów nie potrafi wykorzystać potencjału swojego motocykla. Przy niższych prędkościach energiczne odjęcie i dodanie gazu może ci pomóc, a przy wyższych (od około 120km/h) strzał ze sprzęgła.
Odpowiedzto albo masz taką zajechaną, albo może z Francji sprowadzona (skastrowana do 100km)? Bo ja jeździłem R1 na gaźnikach, sam ważę tyćkę ponad 100kg a motur rwał na koło z 1,2,3, na wysokich obrotach z 4 a nawet z 5 nie wymagało to jakichś specjalnych starań.... A właśnie często się ludzie nacinają kupują motocykle sprowadzane z Francji bądź sami sprowadzają (bo w sumie tanie) a potem zdziwienie że mają właśnie np. 100 konne r1 albo nawet znam gościa co ma 100 konnego zx10r hehehe. I nie przerabia, bo koszt odblokowania przewyższa wartość maszyny.
OdpowiedzA z dziesiątki też ale już słabiej?opanuj się, a koszt odblokowania jest większy niż zakup zx10r??? głupot się nasłuchałeś
OdpowiedzMoże potrzebna jest regulacja gaźników? Bo nie chodzi o to, że się muli... bo to jest prawdziwy wariat w porównaniu z poprzednim motocyklem.
OdpowiedzA zapomniałbym... strzał ze sprzęgła skończy się u mnie jak narazie zaliczeniem pleców albo w najlepszym przypadku zabrudzeniem gaci...
Odpowiedzczym byłby popołudniowy browar bez takich artów? dzięki red.!
Odpowiedzjak mi ktoś pokaże TL1000S co wychodzi z winkla na drugim/trzecim biegu na kole z gaz uto mu zrobię laskę. Mam TL1000R i to dłubniętą, zmienioną geometrię zawieszenia (krótszy rozstaw osi od fabryki) poprzez inny amor z tyłu, do tego 3 zęby więcej z tyłu, TRE, przeloty i drugi bieg z gazu to jest już szarpanie. Jedynka lciutko i fakt - leci do pionu. Ale inne biegi ze sprzęgła trzeba strzeli to od razu wstaje. TL1000S nie jest aż taki głupi :) Cagiva raptor 1000 ze swoją którką skrzynią - to leci w V2 na gumę jak głupie. Moje TLR przy niej (na 1 i 2 biegu) jest łagone jak jakaś rzędówka)
OdpowiedzSam jeździłem tylko SV1000 i na dwójce z gazu jest ciężko. Za to na jedynce to nawet pod koniec obrotomierza idzie na gumę.
OdpowiedzJa Ci pokażę TL1000S, co wstaje na gumę na drugim biegu z gazu. Dodam że jest to mój bydlak :) . Ale zgoda - guma przy 140-160 km/h, czyli na 3-cim biegu, z gazu, to bzdura. TLS jest całkiem lżejszy od TLR i z tego co wiem rocznik 97 miał szaleńczo zestrojony wtrysk - ja mam 99. TRE mam zamontowane, ale to daje efekt tylko jak masz manetkę otwartą maksymalnie do połowy, jak jest więcej otwarta to ECU i tak podaje optymalne mapy. Powiem tak - moje moto to seria, oprócz tego TRE - ani odchudzony, ani nie ma PC ani K&N'a wraz z odpowiednim strojeniem, jednak w Poznaniu po dobrym wyjściu ze Sławiniaka gumował :) . Po wbiciu 3 jest uczucie sporej lekkości przodu, ale do gumy jeszcze kawał drogi. Za laskę dziękuję, chyba że oddelegujesz do tego siostrę ;) . Pozdrawiam miłośników TL-ek
Odpowiedzogólnie temat z **** ale fajny napisany .
OdpowiedzFajnie się to czyta. Pozdrawiam
OdpowiedzW artykule: http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html ten sam auto przekonywał: "To, co teraz napiszę, może być szokiem i łopatą do wykopania sobie własnego grobu, ale GS Adventure jest jednym z najlepiej-idących-na-koło motocyklem na rynku. Chcesz się popisać? Zapomnij o swoim Super Duku czy Speed Triplu. Daj Beemce zestaw kufrów, wyłącz kontrolę trakcji i odwiń gaz praktycznie od wolnych obrotów. Panny na przystanku będą myślały, że ktoś postawił na gumę Wawel.". Gdzieś tu błądzenie widzę.
OdpowiedzZgadza się. I owszem, pierwotnie GS miał się tutaj znaleźć. Niestety, kazali mi go zamienić na Duka 690. Co robić ?:(((
OdpowiedzI słusznie, że kazali bo jeszcze nie widziałem nikogo, kto szukając motocykla do jazdy na gumie wybrałby tą ciężarówkę :)
OdpowiedzNo jaki biedny miś... ;)
Odpowiedzi wszystko jasne :) dzięki za odpowiedź :)
Odpowiedzyhym bardzo fajnie napisane , milo sie czyta. Mam wrazenie ,ze coraz wiecej dzieci pisze komentarze. pozdrawiam marzycieli
OdpowiedzMoja trójka to zdecydowanie TL1000R, Z750 i Motorynka(wystarczyło dodać gazu i lekko odchylić sie w tył pion gwarantowany ). Żeby nie było sam teraz jeżdżę na CBR 900RR i też ochoczo podnosi przednie kółko ale nieprowokowana robi to dość dyskretnie, mało odczuwalnie i mało zauważalnie.
Odpowiedzartykuł rewelacja. Nie wiedziałem że Gixy 1000, CBR-y 1000RR, R1 RN12 i 19 nie idą na koło...
OdpowiedzCo za tempy głąb! Serio nie widzisz sensu tego artykulu? Na prawde jestes tak ograniczony intelektualnie? Boze, czy tam pisze "dziesiec JEDYNYCH mtoocykli najlepiej idacych na kolo? A powiem ci z wlasnego doswiadczenia (mam Super Duka) ze idzie on na kolo o wieeeeeeele latwiej, lepiej, chetniej niz lanserska R1.
Odpowiedzha, wreszcie jakiś fajny artykuł na luzie, a nie kolejny poradnik jakiego lakieru do paznokci używać przed ściganiem się na torze
OdpowiedzETZ 251 - moto stworzone do jazdy na gumie... i wszystkie motocykle typu trial... kuce to nie wszystko.
OdpowiedzPrzestańcie pieprzyć, coraz mniej mam chęci, żeby wchodzić na scigacza przez takie trolowanie właśnie... i tak głównie wszystko od umiejętności zależy. Ja mam Z 750 z 2004r i też uważam, że powinien być w czołówce, bo na 'jedynce' nie jestem w stanie przedniego koła na asfalcie utrzymać a zrobiłem nim już niecałe 10k km
OdpowiedzHmmm. troszke sie zgadzam z tematem tylko uwazam ze powinien tutaj byc jeden motocykl. Yamaha R6! mam 2007 i nie wiem czy to dlatego ze sie juz przyzwyczailem do tego motoru czy poprostu nim sie tak fajnie jezdzi na kole... probowalem na wielku innych motorach... GSXR 1000 K8 GSXR 600 K6, CBR 600rr, ZX-6r. 2007r. I wg mnie najlepiej jest Yamaszaka;) ktos tu pisal ze Hayabusa.... No nie wydaje mi sie zeby bylo tak latwo postawic do pionu to Bydle;P
OdpowiedzTak, R6 znana z pokładów mocy tylko na górze zakresu obrotów... to nie jest lista motocykli idących na koło jako jedyne. To lista NAJCHĘTNIEJ idących na koło. R6 żadnej generacji specjalnie się tu nie wyróżnia, już lepiej sv650 daje na koło. Brak jakiegokolwiek porównania do TLS czy Buella.
Odpowiedzhayabusa z TRE i jazda do pionu
Odpowiedz"GSX-R1100, ale duży Bandzior całą jego monumentalną energię ma praktycznie już przy wolnych obrotach." - głupoty piszesz
Odpowiedzale jesteście marudni :P tak wiemy, że większość (w tym ja) już położyła swoje motocykle do zimowego snu ale tak narzekać to przesada:P Boczo jak zwykle świetny tekst :) pozdro
OdpowiedzTen ostatni nie jest typowo amerykańskim wynalazkiem. Polak już w 1883 roku wymyślił, że nie trzeba,, na,, ale ,,w,, kole : http://pl.wikipedia.org/wiki/Jask%C3%B3%C5%82ka_%28pojazd%29
Odpowiedz