Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeMoje doświadczenie z tym salonem. Kupiłem tutaj KTM 1290S w pełnym wyposażeniu w 2021 roku. Moja satysfakcja z zakupu troszkę się pomniejszyła w momencie kiedy po 7000km Motor przestał odpalać. Motor został zwrócony do Salonu do naprawy i cierpliwie czekałem na wieści i update co do stanu naprawy. Do swojego zaplanowanego rok wcześniej wyjazdu na Bałkany mialem jeszcze pełen miesiąc czasu, więc ufałem, ze usterkę da się na gwarancji szybko usunąć. Niestety miesiąc szybko minął. Motor nie został naprawiony. Moje pieniądze za wyjazd na Bałkany przepadły. Jednak co było dla mnie najbardziej niewiarygodne i poniżające to sposób w jaki to miejsce traktuje swoich klientów. Przez ten miesiąc komunikacji można powiedzieć nie było. Łamali własne obietnice oddzwaniania. Nie odpisywali na maile. Dobrze byli poinformowani jakie będą dla mnie konsekwencje jeżeli motor nie zostanie naprawiony na czas i mieli to niestety gdzieś. Kiedy termin wyjazdu minął nie było nawet kurtuazyjnego przepraszam. Nie mówiąc już jakichkolwiek alternatywach typu zastępczy motor. Wszyscy schowali głowę w piasek i potraktowali mnie jakbym kupił rower a nie najdroższy i najwyższej klasy Motocykl w arsenale KTM. Zdecydujcie sami, czy chcecie zostawić swoje pieniądze w takim miejscu. Dobra obsługa klienta ujawnia się w momencie jak są kłopoty a nie jak się stoi z pieniędzmi w salonie przed zakupem.
OdpowiedzNie odbierają telefonów, nie wiedzą co ile kosztuje. Chciałbym zobaczyć jak wygląda tam praca mechaników bo jeśli tak jak zainteresowanie klientem to masakra. Nawet pieczątka w książce serwisowej nie ma w nazwie słowa "KTM" wiec jaki to autoryzowany serwis?
OdpowiedzTragedia, sprzedawcy nie wiedzą co sprzedają, a o częściach zamiennych nie maja pojęcia, trzeba pokazać im gdzie je znaleźć o cenach nie wspomnę...
OdpowiedzNiestety trzeba szukać dealera poza warszawa. Z nimi nie da się współpracować czy to jeśli chodzi o zakup nowego moto czy o części zamienne. Poziom niekompetencji i zlewki maksymalny.
OdpowiedzByłem w zeszłym tygodniu, żeby na miejscu się zdecydować czy kupować Adventure czy konkurenta. Totalna zlewka, ani dzień dobry ani pocałuj mnie w d. Sprzedawcy zajęci ploteczkami. Po 5 minutach wyszedłem, kupuję konkurencję. Pozdrawiam salon KTM, który najwyraźniej nie lubi sprzedawać motocykli.
OdpowiedzNie polecam, chcialem sie umowic na przeglad przed zakupowy, dzwonie i umawiam sie z mila Pania na czwartek. W czwartek rano dzwonie przezornie po to tylko zeby sie dowiedziec ze mechanik zachorowal i juz go nie bedzie. Ok, dobrze ze przedzwonilem bo bym jechal na darmo ze sprzedajacym i wyszedl bym na idiote. 2ga proba, umawiam sie wiec na Piatek ale tym razem w czwartek sie dowiaduje ze jednak w piatek to nie bo wszyscy wyjezdzaja na Targi motocyklowe i mechanikow nie bedzie, a zastanawia mnie co ci mechanicy beda robic na targach? Ostatecznie wyszlo tak ze kupilem Honde i po problemie bo wiecej ich nie musialem ogladac.
OdpowiedzKTM to marka dla wybranych
OdpowiedzZdecydowanie odradzam!! Naprawa motocykla trwała 7 miesięcy (motocykl gasł na wolnych obrotach - przyczyną była pompa paliwa). Po kilku miesiącach jak motocykl stał w serwisie skontaktowałem się z właścicielem tego przybytku (oczywiście w serwisie nie dali mi telefonu do właściciela). Od właściciela usłyszałem, że nic nie wie o przedłużającej się naprawie i że czasami zdarzają się takie motocykle, których nie da się naprawić i trzeba wymienić na nowe - nie była to odpowiedź, jaką chciałem usłyszeć w autoryzowanym serwisie. Jeszcze kilkakrotnie kontaktowałem się z właścicielem, po którejś rozmowie miał do mnie oddzwonić, ale nie oddzwonił, nie odbierał też później ode mnie telefonów. W związku z tym, że poczułem się całkowicie olewany skontaktowałem się z KTM w Bratysławie. W efekcie w serwisie była podobno jakaś wizytacja. Bardzo słabo wypadła też komunikacja z serwisem przez te 7 miesięcy. Dwa razy mi sie tylko zdarzyło, że ktoś do mnie oddzwonił. Jak coś przekazałem jednej osobie, to druga osoba, do której miała dotrzeć wiadomość nic o tym nie wiedziała, a podobno wszystko było przekazane - ogólny bajzel. No i jeszcze "w gratisie" dostałem 2 głębokie rysy na kufrze, które niestety zauważyłem dopiero za widoku następnego dnia. Mam nadzieję, że już nigdy nie będę musiał korzystać z tego serwisu.
Odpowiedzserwisuję się tu odkąd kupiłem sobie pierwszego ktm, moi znajomi też i nie mogę powiedzieć złego słowa ani na obsługę ani na serwis ani na {sic} ceny! są gorsze i lepsze momenty, ale ogólnie daję mocne 4+. a każdy kto zetknął się parę razy z warsztatem motocyklowym wie, że przy naprawach motocykli zdarzają się tragiczne przypadki awarii a także przypadki beznadziejne, albo totalne śmietniki, które stoją po kilka miesięcy w naprawie. ogólnie rozumiem żal, ale nie zgadzam się co do oceny salonu. musi to być jednorazowy przypadek.
OdpowiedzSerwis w postaci wymiany oleju i filtra, to zgodzę się, że ok - na to nie narzekam. Zupełnie inaczej sprawa wygląda, gdy w motocyklu coś nie działa. Zarówno mój motocykl, jak i kilka innych, które stały w serwisie były przypadkami "nie do naprawienia", które stały w naprawie po kilka miesięcy. Wiem to z wielu długich rozmów, które zdążyłem przeprowadzić z serwisem. Aż tak trudne te KTMy w naprawie...?? ASO powinno wiedzieć jak usuwać usterki, bo ma dostęp do specjalistycznych szkoleń, dokumentacji itp - no ale to tylko w teorii jak widać.
OdpowiedzMILI LUDZIE, SUPER ATMOSFERA, ALE PRZEDE WSZYSTKIM ŚWIETNY SERWIS I DOBRE CENY. robili wymianę wydechów na akrapovice, naprawili sprzęgło, przegląd, wszystko bez zarzutów, polecam.
Odpowiedz