Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeKolejne pierdzi-kółko. Poczekajmy jeszcze na wersję hybrydową i będziemy się podniecać. A będzie w tym tyle z motocykla co w posłance Beger seksu.
OdpowiedzKolejna porażka jak VTR250. Mało kto ma więcej niż jeden moto w garażu a to się na trasę wcale nie nadaje.
OdpowiedzNiekoniecznie szanowni wszechwiedzacy koledzy. VTR250 kosztowała przy wejsciu na rynek 22 tysiace i to była cena nie do zapłacenia za 250. CBRa kosztuje 16k, czyli o 6k mniej. Ninja 250 za 19 tysi w zeszłym roku była najlepiej sprzedajacym sie modelem Kawasaki, wiec ja na waszym miejscu bym sie tak nie mądrzyl ;)
OdpowiedzTo na pewno nie w Polsce (a drogach ich nie widać)... w USA jest ultra popularny - bo jest tani. Wcale nie dlatego że jest fajny. Nikt nim nie jeździ latami. Sezon a później upgrade. W Polsce do ER6n jest 6tysi różnicy i przy podejściu kupna na jeden sezon po prostu finansowo to się nie opłaca. 16k to faktycznie dobra cena i chyba może być dźwignia popularności wśród młodzieży :]
Odpowiedzno wlasnie w polsce mądralo Ninją 250 była najlepiej sprzedającym sie modelem Kawasaki. No ale jak wszystko wiesz najlepiej to co ja bede ci tłumaczył.
Odpowiedz