Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeKolejna istotna osobliwość to wyjmowana kasetowa skrzynia biegów. Jest to rozwiązanie rodem z toru wyścigowego, ale japońska konkurencja nie oferuje swoim klientom takich udogodnień. Sześciobiegowa przekładnia spięta jest z silnikiem wielotarczowym mokrym sprzęgłem, które sterowane jest hydraulicznie. Włosi, w przeciwieństwie do Japończyków, nie bawią się w dziadowskie oszczędności i układ hamulcowy wyposażono w przewody o oplocie stalowym, co zdecydowanie poprawia jego pracę. Siądźmy za sterami. Pozycja za kierownicą jest wzorowa. Brutale czuje się w górnym zakresie obrotów, jak ryba w wodzie, wręcz prosząc się o mocniejsze odkręcenie gazu. Włoska jednostka napędowa pracuje wyczuwalnie inaczej od powszechnych do bólu japońskich rzędowych czwórek Przede wszystkim doświadczonym jeźdźcom, którzy będą w stanie docenić pracę inżynierów MV Agusty, a nie małolatom, którzy do każdego dania leją ketchup, a każdy posiłek popijają Colą. To sprzęt dla koneserów, wytrawnych motocyklistów, dla których jazda to pasja, a nie widowiskowa technika lansu. Ten motocykl to dzieło sztuki i tak należy go traktować.
Odpowiedz"olejna istotna osobliwość to wyjmowana kasetowa skrzynia biegów." W japończyku nie potrzeba wyjmować skrzyni i tyle. Chyba ze to jest rodzaj zabezpieczenia antykradzieżowego - parkujesz moto pod blokiem i skrzynie bierzesz do domu :P Ale ogolnie motocykl piękny, podoba się.
Odpowiedz