Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeKolega sprowadza samochody ze Szwajcarii, ale czasami mu się trafi moto to też przywiezie. Widziałem u niego już 2 szt BMW 1000RR po bardzo niegroźnych szlifach. Aż wierzyć się nie chciało, że obydwie sztuki po takich duperelach miały trachniętą ramę. A handlarze doskonale o tym wiedzą i jak dzwonili to tylko pytali ile długości mają rysy/mikropęknięcia na ramie :) O silnikach też nic dobrego nie słyszałem - ponoć 50kkm to już niezły wyczyn. Fajnie się tym jeździ, silnik szatan, ale naprawdę delikatny motocykl którego kupno i użytkowanie to wielkie ryzyko sporych kosztów eksploatacyjnych.
OdpowiedzKolego , jeżeli masz w piecu ponad 200KM, to masz spore koszty eksploatacyjne. Tu nie ma zmiłuj z KAŻDYM ponad 200-konnym sprzętem. Od tych bezmyślnie oszczędnych sprzętu nie należy kupować, niezależnie jakiej marki. Co do uszkodzeń ram - spotkałem tylko jeden typ slidera ramy do tej RR-ki, który nadaje się do ochrony przed skutkami szlifów na torze, a reszta to złom, który raczej niszczy ramę , niż ją chroni przy torowym szlifie. Szkoda, że BMW nie opracowała i nie oferuje wysokiej klasy akcesoryjnego slidera na ramę :(
OdpowiedzJakiej firmy slider light tech? Ze strefami zgniotu czy gb racing? Wiem ze jest tego pelno o ktory Tobie chodzi?
Odpowiedz