Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeKoledzy,proszę o pomoc. Gdzie Pepe ma założone blokady?
Odpowiedzblokada jest na króćcu łączącym wydech z silnikiem takie dwie rurki zaślepione one dławią spaliny a druga znajduje się w wariatorze jest to podkładka dystansowa
OdpowiedzSiema. Benelli Pepe ma 2 blokady (łatwe do usunięcia). Pierwsza to blokada mocy na tłumiku (zwężka). Druga to blokada prędkości na wariatorze (tulejka). Pozdrawiam
Odpowiedzco do tulei zgodzę się ale nie ma zwężenia na wydechu na króćcu jest natomiast w tym miejscu znajdują się dwie rurki odchodzące od głównej rury obie są zaślepione i tworzą zawirowania w spalinach co powoduje dławienie spalin, co do wyciągnięcia tulejki jest to bardzo prosta sprawa odkręcasz dekiel odkręcasz wariator za wariatorem znajduje sie tulejka wyciągasz ją i skręcasz resztę razem i po problemie
Odpowiedzjak to zrobic
OdpowiedzWłaśnie jak to zrobić? Czytam od pół roku na necie i nic konkretnego nie znalazłem. Inne modele owszem ale o Benelli Pepe ni chu chu...
Odpowiedzjak to zrobic
Odpowiedzwymienić kolanko na wydechu, z tego z zawirowaczem spalin, na łyse - bez. Najlepiej na serwisie autoryzowanym, koszt groszowy, potencjonometrem ładnie dokręcą i nie ma ryzyka że coś się spierdzieli.
Odpowiedz