Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeKingway to firma nierzetelna, kontakt telefoniczny z biurem obsługi klienta o ile takie istnieje graniczy z cudem, totalne ignorowanie zgłoszeń skarg i zażaleń na serwisy, które naciągają klientów. Radzę omijać zwłaszcza serwis w Strzelinie na ul. Ząbkowickiej, D.e.a to naciągacze, z którymi właśnie się sądzę... Nie dajcie się nabrać, każdy produkt ma dwa lata gwarancji u sprzedawcy, a nie rok i liczbę przejechanych kilometrów... Banda naciągaczy i nic więcej a naprawa graniczy z cudem i jaką łaskę robią, że przyjmą na serwis...
Odpowiedzpojęcie gwarancja w tej firmie nie istnieje-byle sprzedać a później olewka na klienta.
Odpowiedz