Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 28
Pokaż wszystkie komentarzeKilka "ale" odnośnie sv: -Pozycja w wersji s jest podobna do np. cbr f4, ma się nijak do współczesnych super-sportów. -Przednia świeca... Lekko nie jest, ale mając fabryczny klucz do świec wystarczy zdjąć mocowania chłodnicy i podeprzeć ją kawałkiem drewna. -Wtryskowa sv jest mniej "żwawa", jednak przyspiesza minimalnie lepiej. Jest też odrobinę mniej paliwożerna (ca. 0.5L/100km) -Spalanie powyżej 7 to już słaba kondycja silnika. Nawet przy ciężkim traktowaniu 7-7.5 l/100km to zazwyczaj górna granica. -Bodajże w 2004 Suzuki zaczęło fabrycznie montować gumową osłonę fajki przedniego cylindra. Późniejsza wersja z dwoma świecami na cylinder ostatecznie rozwiązała problem zalewania fajki. -Padający czujnik sprzęgła. Jeżeli zaśniedziałą kostkę można uznać za awarię... Ps. Przy ocenie silników mógł byś jeszcze drogi redaktorze wspomnieć o wrażeniach słuchowych widlaka :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza