Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 58
Pokaż wszystkie komentarzeKierowca auta mógł wcześniej zahamować aby uniknąć najechania na podstawę znaku drogowego pionowego "nakaz jazdy z prawej strony znaku" (C-9) który umieścił projektant budowy dróg krajowych i autostrad na znaku drogowym poziomym "powierzchnia wyłączona z ruchu" (P-21) aby uniemożliwić po nim jazdę kierowcom pojazdów którzy zapominają po zdaniu egzaminu na prawo jazdy o wszystkich znakach drogowych oprócz kilku wybranych dzięki którym unikną wypadku, stłuczki i mandatu. W tej wysepce na którą najechał kierowca forda, budowniczy zamontowali wysoki krawężnik mimo braku znaku poziomego "przejście dla pieszych" (P-10). Według mnie ten element drogi powinien mieć nazwę "podstawa znaku pionowego umieszczony przed / na... (P-10 lub P-21)". Wysepka (http://pl.wikipedia.org/wiki/Wysepka) to jest na morzu, też na jeziorze zdarza się jej zaistnieć. Kierowca motocykla nie powinien przyśpieszyć gdy kierowca auta rozpoczą manewr wyprzedzania. Kierowcy pojazdów nie mają obowiązku upewnienia się spojrzeniem w lewe lusterko albo przez lewe ramie na "niewidoczny punkt" czy mogą przyśpieszyć zwłaszcza w miejscu na drodze w którym manewr wyprzedzania jest zabroniony dwoma znakami. Obydwoje kierowcy są winni spowodowania sytuacji zagrożenia życia i zdrowia uczestników rychu jadących pasem przeciwnym. Przyczynienie do spowodowania zagrożenia w ruchu drogowym jest większe po stronie kierowcy auta.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza