tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Keeway Hurricane 50
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Keeway Hurricane 50

Mały rozstaw osi i 10-calowe koła powodują, że napędzany dwusuwowym silnikiem Huragan spod znaku Keewaya będzie śmigał przeważnie w miejskiej dżungli. Chińczycy próbują kusić klientów detalami, jak polerowane szprychy aluminiowych felg, alarm, boczna podstawka czy też pilot pozwalający zdalnie uruchamiać silnik. Czyżby po to, aby szybciej odjechać spod banku po przetrzepaniu skarbca? Ogranicznik siły hamowania zamontowany przy przednim hamulcu to drugi dość dyskusyjny patent. Działa tak, jakby Hurricane postał chwilkę obok pojazdu z prawdziwym ABS-em i umiał tylko tyle, ile zdołał się nauczyć.

Keeway Hurricane 50 model 2008

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Jednocylindrowy
poj.
49.3 ccm
moc
3.44 KM (2.5 kW)) przy 7000 RPM
moment obr.
3.92 Nm (0.4 kgf-m or 2.9 ft.lbs) przy 7000 RPM
skrzynia biegow
Automatyczna

Wymiary:

Dług/szer/wys
1,740 /660 /1,130 mm
rozstaw osi
1,170 mm

Osiągi:

V-max
45.0 km/h (28.0 mph)
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 50 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Keeway Hurricane 50

Brak informacji, dotyczących motocykla

Filmy o Keeway Hurricane 50

Brak informacji, dotyczących motocykla

Tagi
Komentarze 122
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę