Jedni go polubią inni znienawidzą. Tak w kilku słowach można określić ten motocykl.
Jedni go polubią inni znienawidzą. Tak w kilku słowach można określić ten motocykl. 990 to dosyć duży pojazd jak na supermoto, jednakże jego właściwości jezdne i kompaktowy silnik sprawiają, że zachował on pewne cechy z SM. Na pierwszy ogień idzie jednostka napędowa, o modelu LC8. Jak przystało na dwucylindrową V’kę, 990 nadrabia bardziej momentem obrotowym. Moc rzędu 116KM w motocyklu o pojemności 999cc nie jest niczym specjalnym w obecnie produkowanych motocyklach, jednak fakt, że KTM posiada moment obrotowy 97 Nm wszystko wyjaśnia. Wspomniane wcześniej właściwości jezdne 990 SUPERMOTO zawdzięcza między innym dzięki dosyć krótkiemu rozstawowi osi, a także kątowi główki ramy wynoszącego 65,1°. Zadziwiająca jest również waga ramy w KTM’ie, która wynosi zaledwie 11kg. Wynik ten udało się uzyskać poprzez zastosowanie rurowej chromowo-molibdenowej kratownicowej ramy. 990 SUPERMOTO dostępna jest w dwóch kolorach – pomarańczowym i czarnym.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze