To oczywiście największa nowość w gamie produktów „pomarańczowych". Zupełnie nowy silnik zainstalowano w stalową, kratownicową ramę. Teraz jednocylindrowiec produkuje 63 KM, co jest zapowiedzią niezłej zabawy na drodze. Przeniesieniu tej mocy podołać ma nowa skrzynia biegów z 6-cioma przełożeniami oraz sprzęgło o nowatorskiej konstrukcji. Ciekawie i agresywnie zarazem prezentuje się układ wydechowy z dwoma poprowadzonymi górą wydechami. Zawieszenia to oczywiście topowe rozwiązania zapewniające znakomite prowadzenie motocykla. Osobliwością jest tutaj aluminiowy wahacz odlany ciśnieniowo w ten sposób, że „brak" w nim bocznych ścianek, co uwidacznia wewnętrzną strukturę całego elementu. Hamulce Brembo swoją skuteczność udowodniły już niejednokrotnie w wielu modelach motocykli i nic nie zapowiada, aby w 690 Supermoto miałoby być inaczej.
Całość podana w lekkich i zadziornie skrojonych owiewkach waży zaledwie 152 kg na sucho. Zanosi się na nową, kultową maszynę w ofercie KTM.
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze