Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeJezeli ktos lubi czerwone pole i jazde na odcieciu to moze i da rade utrzymac takie tempo przez jakis czas ale bardziej widze tu przeloty w granicach 120km z czego taki wniosek-posiadam duka 390 i autostrady omijam szerokim lukiem plusem cbr sa owiewki co moze poprawi troche komfortale to ciagle maly piec.Dodam tylko ze przy mojej masie 87kg kat idzie max 150km/h .
Odpowiedzktm mimo ze ma wiecej mocy bo 43 km to ma szeroka kierownice przez co biker łapie sporo wiatru do tego niema owiewek wiec ma gorsze aero i jest krotko zestopniowany jednak patrze na gearing commandercom i tam jest podane ze ma 170 licznikowe przy 10000 obr/min a patrząc na wykres mocy to tam jeszcze trzyma pod40 km na kole wiec te realne 160 alicznikowe 170 powinien pojsc po dłuższym duszeniu ,przyspeiszenie ma napewno lepsze niż ta cbr mysle ze az do vmaxa bojest zbliżony a cbr jak ma vmax realny 150-155tospokojnie na trasie realne 130 utrzyma non stop nabank
Odpowiedz