Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Poka¿ wszystkie komentarzeJe¼dzi³em BMk± i siê jej pozby³em. Moc super, kontrola trakcji super - ceny czê¶ci - bardzo super wysokie. Dodajcie do tego, ¿e gear assistent (nie myliæ z quick shifter) psuje siê raz w sezonie - 1800 PLN, tarcze hamulcowe krzywia siê w wielu motocyklach po drugim wyje¼dzie na tor. Silniki w dalszym ci±gu jeszcze wybuchaj±... Je¶li nie przygotowujesz moto do wy¶cigów, a jedziesz na tor sobie polataæ, to S1000RR nie ma przewagi na innymi litrami. W nastêpnym roku ZX10R zje S1000rr na ¶niadanie w wy¶cigach Superstosckowych.
OdpowiedzZ tarczami- prawda, z Quickshifter-em równie¿. Co do przysz³ego sezonu. Có¿ ju¿ nie mogê siê doczekaæ ja na BMW, Ty na ZX-10R.
OdpowiedzNie chcia³bym Ciê za³amaæ, wiêc bêdê celowo zwalnia³...:)
Odpowiedz