Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Poka¿ wszystkie komentarzeJe¿d¿ê CBF 500 i nie wzi±³bym CBF 600, bêdzie za s³aba. W mie¶cie jak najbardziej OK, ale gdy tylko zechcesz poszaleæ na trasie, to mina zrzednie. Dla osób, które maj± trochê do¶wiadczenia, najlepsza bêdzie CBF 1000, ale niektórzy wol± nakedy ;)
OdpowiedzWydaje mi sie, ze kiedy ktos decyduje sie na zakup motocykla to mniej wiecej wie do czego mu ten sprzet bedzie potrzebny. Co innego trzeba kupic w celu szalenstw na trasie a co innego kiedy chce sie miec pojazd przeznaczony do dojazdów do pracy i sporadycznego wypadu na weekend poza miasto - do tego wlasnie nadaje sie CBF600 bezblednie. Przesiadlem sie na swoja CBF-ke z BMW K1200S i pomimo, ze pod tylkiem ubylo mi nagle 100 KM mocy to w miescie na prawde tego nie odczuwam a wrecz przeciwnie - jest to nawet zaleta, bo w mokre dni nie musze tak bardzo uwazac na odkrecanie manetki gazu jak to mialo miejsce jezdzac na Becie :)) Poza tym awaryjnosc tego sprzetu wynosi 0 - przez dwa lata ekspoatacji leje w nia jedynie paliwo i regularnie zmieniam olej i klocki hamulcowe. Uzytkuje motor codziennie i musze przyznac, ze nie spotkalem drugiego tak nieawaryjnego urzadzenia w swoim zyciu :)
Odpowiedzoczywi¶cie masz racjê, ale we¼ pod uwagê, ¿e w naszych warunkach prawie nikogo nie staæ na kilka maszyn, wiêc wszyscy szukaj± jakiego¶ z³otego ¶rodka. Zreszt± nawet podczas dojazdów do pracy czasem mo¿e przydaæ siê zapas mocy, którego CBF 600 nie posiada. Dlatego przesiadam siê na Z750 ;)
Odpowiedz