Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeJestem z tych juz nienajmlodszych i takim aparatem jezdzilem duzo. Najpierw jako zupelny brzdac (5latek) a pozniej jako 16 letni mlodzieniec juz za kierownica. Opowiesci o samobojczej skrzyni biegow sa mocno przesadzone. 3 biegi tylko. 1230 cc w 2 garnkach mialy taki moment obrotowy ze obojetne bylo na ktorym biegu sie jedzie wiec opowiadanie o desperackich zmianach biegow sa moooocno naciagniete. Dodatkowo Indian mial ustawienie zaplonu w lewej manetce. Opoznienie zaplonu dzialalo jak hamulec (lekko) i dawalo nieopisany wrecz moment na niskich obrotach. Dopasowanie zaplonu do warunkow jazdy i obrotow wymagalo dobrego ucha i wyczucia silnika. Raz opanowane dawalo prawdziwa frajde wydostawania z silnika wszystkiej mocy i placilo pozniej dywidendy w zmaganiach z kazdym innym pojazdem. Sprzeglo w lewym pedale nie mialo sprezyny powrotnej (tak jak to jest w samochodach). Pedal mial 2 stopki z osia obrotu w polowie odleglosci miedzy stopkami. W jednym polozeniu calkowite wysprzeglenie w przeciwnym sprzegniecie.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza