Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeJestem w posiadaniu Customa 125- został sprowadzony od dilera w niemczech z minimalnym przebiegiem- nowizna, zrobiłem nim już przeszło 1000 km, w tym bez przerwy jechałem około 200 km- sprawował się znakomicie, spalanie rewellacja- wtrysk, jak na tą pojemność to doskonały pojazd. Pozycja jazdy i prowadzenie OK- uwaga na przedni hamulec- brzytwa, nie hamować przy skręconym kole- bo będzie bum, Coprawda pewne elementy winny być wykonane nie z tworzywa np osłona na łańcuch. Dzwięk jest fajny, super przy hamowaniu silnikiem. Miałem wiele motocykli, ale chodziło mi o lekki i zwrotny ,aon te warunki spełnia i niezawodność to to czego oczekiwałem- pali na tyk, mam go rok i nic nie kapie, ani cieknie, a w czarnym kolorze wygląda wspaniale- muszę kupić chromowane gmole i będzie już git. jedyny mankament to instrukcja po niemiecku. Tak to polecam go nie tylko początkującym- tylko tym co chcą jeżdzić, a nie pchać- dobra cena za dobry towar- Romet przy nim blednie w każdym calu. jeżeli interesują kogoś jego osiągi to 100 zero problemów super jazda to do 90 w górę i dół i wyżęj jak trzeba wyprzedzić.Jest lekki - uwaga przy wietrze i przeciągach może postraszyć przesunięciem bocznym. Szybkość max ograniczone przez katalizator normy euro 3 ale jedzie 112-118 i nie kicha i nie z góry. Polecam i zapraszam do wymiany cennych informacji. cześć
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza