Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeJednak exc w dodatku 525 nie należy do grupy mocno wysilonych silników 4tjak crf yzf rmz kxf choć moc powalająca i jednocześnie bardzo zbędna nie do wykorzystania ( miałem crf 450 ) to nie jazda tylko męczarnia poza poderwaniem koła przed kałużą przy ostrym przelocie na piątce i mieszania w głębokim piachu naprawdę niepotrzebna aż taka siła. Więc twój ktm ma prawo polatać dużo dłużej bez zaglądania do rozrządu, choć ja do tej marki podchodzę z dystansem, ponieważ nawet w nowych ktm silniki pracują jakby zaraz miały się rozlecieć - sieczkarnie po prostu, ponadto od wibracji ludzie gubią w lesie a to dźwignie zmiany biegów, a to kickstartery itd. reasumując nadal daleko tej konstrukcji pod względem żywotności do sprzętów minionej epoki wymienionych przezemnie czyli JAPAN POWER! Ps. Dobrze że ktm ma Błażusiaka, jeszcze lepiej, że to nasz mistrz, bez którego ktm nie rozwijałby się tak mocno. Ale każdy ma prawo mieć swoje zdanie szczególnie jeśli akurat w danym momencie jest w posiadaniu danego moto. Pozdrawiam.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza