Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeJeden doslownie identyczny temat byl do niedawna na forum, ten jest niestety rownie " Fachowy " jak poprzedni. W skuterach z plastikowym zbiornikiem paliwa też nie zaszkodzi zalać pełnego zbiornika, bo część paliwa zawsze wyparuje. W przyszłym roku paliwo może być jeszcze droższe, więc mały zapasik zawsze się przydać. Czy autor slyszal juz moze o tym, ze adivy ( dodatki znajdujace sie w paliwie przy dluzszym postoju ulegaja rozkladowi lancuchow chemicznych ? Jezeli jie to radzilbym sie zainteresowac ! I nie pisac bzdur o tankowaniu czy oszczedzanie bo jest to wyrzucony pieniadz w bloto – przynajmniej w wypadku zbiornikow z twozyw sztucznych. Pozatym jak na razie to paliwo tanieje. Warto pokusić się o wymianę oleju w przekładni. Stary swoje już zrobił i aby wszystko dalej działało bez zgrzytów, warto wlać nowy, czysty olej. Na koniec pozostaje nam tylko nalać świeżego oleju zgodnego z zaleceniami producenta i wartością podaną w książce serwisowej, bądź znajdującą się na obudowie silnika. Taaak, ab ypodczas roznicy temperatur jakie sa rowniez w obecnej zimie na sciankach wewnetrznych mokla skondensowac sie woda ktora scieknie niestety nie na zewnatrz ale do nowego oleju. Można też zamontować klocki organiczne, które są twardsze i zapewniają lepsze hamowanie. Buhahahhaa Od kiedy twarde klocki hamuje lepiej od miekich. Klocki maja za zadanie jak najszybsze wyhamowanie pojazdu licza sie milimetry. Na koniec zostaje nam napełnienie zbiorniczka nowym płynem hamulcowym i odpowietrzenie całego układu. Gratuluje fachowosci. Pytanie tylko czy adept motocyklizmu bedzie na tyle w stanie wykonac to sam i czy ma w tym kierunku odpowiednia wiedze i umiejetnosci. O tak jakbys dal malolatowi bombe do rozbrojenia. Jakiekolwiek grzebanie przy ukladzie hamulcowym jest w wypadku niewiedzy karygodne. Zenujace jest dawanie mlodziezy takich porad i przykladu ! Gaznik Przed odstawieniem maszyny w stan spoczynku, powinniśmy wyczyścić gaźnik w benzynie i odpowiednio wyregulować. He, he, jeszcze lepiej. Wytlumacz mi medrcu dlaczego ma sie czyscic cos co dziala i funkcjonuje ? Moze nigdy nie slyszales o tym, ze gdy sie cos rozbiera i sklada to sie to uszkadza, robi sie bledy, ktore pozniej owocuja czy tym, ze sprzet nie pali lub tym, ze pali nie tak o tym, ze cos uszkodzilismy zupelnie nie wspomne. Nie byloby prosciej po prostu srubokretem odkrecic jedna srobke i spuscic paliwo znajdujace sie w gazniku ? Chjyba prostrze ? Co kilka tygodni przepalamy skuter, Wiekszych bzdur nie czytalem. Sprzet stoi to sie go nie odpala. Z powazaniem P.S. nie popisales sie tym „ artykulem ”
OdpowiedzO ja jebie, jaki spec... Np.: "Taaak, ab ypodczas roznicy temperatur jakie sa rowniez w obecnej zimie na sciankach wewnetrznych mokla skondensowac sie woda ktora scieknie niestety nie na zewnatrz ale do nowego oleju." LOL - ile cm sześciennych powietrza może tam być? Kilka, kilkanaście? Może AŻ sto? W stu centymetrach sześciennych - i to przy 100% wilgotności powietrza - zmieści się poniżej 0,004 grama wody (przy 30 stopniach C). Tego się prawie zauważyć nie da. :D Natomiast warto wymienić olej na nowy, żeby ze starego przez zimę nie zaczął wytrącać się osad. Wylewamy stary syf i wlewamy nowiutki olej - co jakiś czas się to robi i właśnie przed zimowaniem jest świetny moment. Nie ma się też czego obawiać i spokojnie można wlewać wachy pod korek - benzyna się nie starzeje. A paliwem jest właśnie benzyna, a nie "dodatki". Zresztą żadne dodatki nawet nie odczują tych kilku miesięcy. Inne rady pana speca są mniej więcej tyle samo warte, już mi się pisać nie chce... :)
OdpowiedzTo zapraszam pana,aby Pan napisał swój poradnik.Czekam,pozdrawiam
Odpowiedz