Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeJakie ma znaczenie? A no takie, że Wasza rozmowa dotyczyła motocykla, a nie czasów w Poznaniu, to po pierwsze. Po drugie, mówisz tu nieprawdę (może robisz to nieświadomie) mówiąc "stary znam trochę realia projektowania motocykli",a ja chciałem obnażyć Twoje kłamstewko albo dać Ci szansę obrony (w co nie wierzyłem). Pozdrawiam.
OdpowiedzNatomiast ja ze zdania "stary znam trochę realia projektowania motocykli", dobrze się uśmiałem (chociaż jestem w stanie uwierzyć w to ,że Uzi był odpowiedzialny za projekt bmw w Moto GP).
OdpowiedzAdam nie jesteś aż takim VIPem abym musiał sie przed toba tłumaczyć;) Dajesz mi szanse obrony? Oh, dziękuje łaskawco;) W sumie to miałem nawet rozpisać na szybko dlaczego motocykl taki jak do GP nei ma nic wspólnego z R1, ale jakbym miał przelecieć nawet pobieżnie przez różnice w konstrukcji ram, przystosowanie zawieszeń do pracy w innych warunkach, różnice w przygotowaniu elektroniki, to zajęłoby mi to pare ładnych stron, a na to nie mam niestety czasu. Musi was douczyć niestety ktoś inny ;)
Odpowiedz