Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeJak myślisz, dlaczego Beemka osiągnęła taki sukces? Masz racje, dlatego, że bardzo łatwo można pałować nią na maksa. Skutecznie i bezpiecznie. Aprilia ma jeszcze więcej umożliwiających to elektro-bajerów. Pytasz, czy jakby obrać S1000RR z owiewek to by wyznaczało nowy standard wśród nakedów? Jeśli naładowaliby go systemami podobnymi do tych z Aprilii, to pewnie tak! :)
OdpowiedzAprilia moze sobie napchac ile tylko elektroniki chce a i tak nigdy nie osiagnie sukcesu BMW. Czemu? Bo to tylko Aprilia... wszyscy wiemy o co chodzi nie?
OdpowiedzWedle mojej opini nie mowie ze BMW jest lepsze od Aprili bo to BMW. Poprostu zrobili dużo lepszy motocykl w specyfikacji ktora dużo bardziej mi odpowiada niz ta w aprili. Decydujące u mnie było to że wole R4 niż V4 ;) Widac pan redaktor bardziej woli V-ki. a ty moto funie co wolisz?
OdpowiedzAleś mi wyczerpująco odpowiedział. Widac po tobie ze jestes jakims kosmicznym Fanem Aprili i bedziesz mi dziergał swoje teorie :D Mnie ten motocykl nie zachwyca zresztą nie tylko mnie!pałować na maksa? chyba na maksa szukac korbowodów albo panewek!! Ale z jednym sie zgodze S1000RR osiągneła sukces Bo postawiła na rozwiązania Japonczyków a do tego dodała troche elektroniki od siebie i wyszedł hiper biper przecinak! Niestety z aprilia nie było tak kolorowo! I bedzie sie nia zachwycała garstka zwolenników włoskich sprzętów! Chcesz zachwycaj sie sprzetem od makaroniarzy! ale nie wyskakuj z tekstami o tym jak aprilia ustanawia standardy bo tym sie tylko ośmieszyłeś! Scigacz.pl jako jedyny opublikował taka treść na chyba 8 portali motocyklowych :D Bez powodu S1000RR nie został motocyklem roku 2010! Wszystko to gusta i gusciki. Pozdrawiam pana redaktora ;)
Odpowiedz