Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeJak koniec ER-6, przecież to zupełny inny target.... ER-6 jest znacznie słabszym motocyklem, głównie dla kobiet i mniej doświadczonych motocyklistów, gdzie z650 pewnie będzie miała ze 1oo koni. Nawet zablokować na A2 tego nie będzie się dało. Poza tym ER-6 ma jakiś taki swój urok, którego się albo kocha laob nienawidzi, a zetka? Zetka to zetka, po prostu zwykły naked bike.
Odpowiedzbłędne założenie kolego. Z650 to w linii prostej następca ER6. 100 KM? raczej 68, czyli kilka kucy mniej niż seria er6 + lżejsza konstrukcja
Odpowiedzninja 650 na stronie kawasaki ma 68 km i jest tylko i wyłącznie na a2 nie będzie wersji mocniejszej na prawko A. będzie to konkurent cbr650f. na A zostaje zx-6r honda rezygnuję z cbr600rr będzie tylko do końca roku w sprzedaży. jest w tym trochę racji moim zdaniem jak ktoś chce przecinaka i stać go na nową 600tkę to i stać go na litra a jednak jest różnica w jeździe. myślę ze motocykle typu ninja650 cbr650f cbr500r sprawią ze sprzedasz motocyklów będzie większa ceny są przystępniejsze a nie kazdemu kto kupuję motocykl chodzi o takie moce jak w 600tkach zresztą cbr650f przyśpiesza od 0 do 100 w 4 sec to nie jest żadna różnica zwłaszcza teraz jak właściwie wszędzie na drogach już na 1 biegu można stracić prawko za przekroczenie prędkości
OdpowiedzZ650 zastepuje er6n. Moc ponoc ma tyc nawet nizsza niz w poprzedniku ze wzgledy na ograniczenia zwiazane z EURO4.
OdpowiedzZ twina z er6 100KM?.... raczej 70-pare ;)
OdpowiedzNa pewno mniej zykły niż Fazer czy inny bandit
Odpowiedz