Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeJak dla mnie cena zbliżyła się na tyle do Enfielda Bulleta 500, że ktoś kto lubi (tak jak ja) klasyki, będzie wolał dołożyć i mieć oryginalnego klasyka. Co do parametrów, trudno się licytować. Klasyka kupuje się sercem, a nie po to, aby lansować się w klubie lub bić rekordy prędkości. Chodzi o zasmakowanie historii, lub przynajmniej jak w przypadku Rometa jej unowocześnionej, udawanej wersji. Jak dla mnie zabiegi marketingowe wokół Classica 400 to porażka. Do tego doszedł wzrost ceny. Motocykl mi się podoba, ale z zaufaniem do firmy (Romet, nie shineray) jest jak z cnotą. Traci się je tylko raz.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza