Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeJa tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.
OdpowiedzZa wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh
OdpowiedzJest to motocykl uniwersalny.Sprawdzi się na szosie jak i w mieście.Jest wąski.W korkach po mieście niema problemu!
Odpowiedzto jest strona dla motocyklistów nie używajcie wulgarnych słów typu skuter ja się czuję urażony bo widzę różnice pomiędzy słowem motocyklista a suszarkowiec gdyby chociaż jeden wiedział że zostały one stworzone dla kobiet :)
Odpowiedzmieszkam w bardzo duzym miescie pelnum mega korkow, jesli chcesz to zapraszam na male zawody, ty wybierasz jakikolwiek motor/skuter, ustalamy start i mete, ja jade na K ty na czymkolwiek chcesz, byleby nie latalo, jesli wygrasz w co bardzo watpie, to przyznam ci racje ze K sie nie nadaje do miasta, stoi? Ah i uwazaj troche z tym sarkazmem bo to o czyms swiadczy....
OdpowiedzKolego nie rozumiem twojego fanatyzmu moge tylko przypuszczac ....dlaczego tak bronisz BMW nie twierdze ze to zły motor ma swoje wady i zalety jak kazdy sprzet ale w twoim wykonaniu zachwalanie jego zalet wyglada jak by probowac kogos przekonac do wyprawy nad morze na skuterze ...kazde supermoto zostawi na miescie BMW 1200 S w tyle mimo pojemnosci duzo mniejszej i nie ważne jakiej marki i koniec kropka.Motocyklowe Pozdro
Odpowiedzto zden fanatyzm i wcale nie jestem wielkim fantem BMW, chodzi tylko o to ze ludzie sie wypowiadaja nie majac o czyms zielonego pojecia. ten rulez, ten sie nie nadaje, to drozyzna, ten taki, itp, w zyciu nie meili miedzy nogami i cen tez nie widzieli. To tak jak ty albo ja mowil ze rosyjscie skafandry kosmiczne sa lepsze niz amerykanskie, a pojmy zero o tym. To wlasnie sie tyczy poruszania sie K1200R po miescie, mam i wiem ze sie znakomicie do tego nadaje, no ale specialisci teoretycy wiedza lepiej!!!
OdpowiedzPrzypominam ze opinie dotycza nowego motoru jakim jest BMW 1300 R a nie 1200 S jaki ty posiadasz a juz na pierwszy rzut oka widac ze to nie to samo ...zgoda???? ani ty ani ja nie mamy go ...natomiast pisanie hasel reklamowych ze jest to król ulic tylko dlatego ze ma 1300 silnik i jest bez owiewek czyli niby jest przeznaczony na miasto to głupota .Pytam po co komu maszyna na miasto o takiej pojemnosci i wadze na sucho 215 kg???? Moim zdaniem do lansu i tyle. Jak wygram w totka to se go kupie laski beda same na niego wskakiwac hehheheh Bo odrazu widac że ze mnie twardziel z polotem :) PS. Czy ty mieszkasz w Niemczech ???
Odpowiedznie mieszkam w niemczech i nie mam k1200s tylko K1200R Sport. Zgadzam sie ze jest pelno znacznie tanszych srodkow lokomocji do miasta, ale z gory dyskryminowanie czegos jest bez sensu, np. ''1200 do miasta to glupota'' mialem juz pare motorow, rowniez 2 skutery, i musze przyznac ze do codziennego uzytku bym sie na zeden inny nie zamienil. Dla Ciebie jest to motor do lansu a dla mnie po prostku genialny motocykl do codziennego uzytku, ktory jak to tej pory daje mi najwiecej frajdy i bezpieczenstwa sporod wszystkich motorow na jakch sie poruszalem, a to jest w tym wszstkim najwazniejsze. I staralem sie podzielic moimi odczuciami z wszystkimi foruwiczami i zmienic stereotyp (drozyzna, lans, czolg, itp) wsrod wielu o BMW ale jestem tylko atakowany. Myslcie co chcecie a jak i tak wiem swoje. Fajnie rowniez byloby gdyby kazdy komentujac mial jakies podstawy/fakty/dowody ku temu. Pozdro dla wszystkich i dzieki za wszytkie posty.
OdpowiedzPowiedz ile ci pali na miescie????
Odpowiedznie zmieniaj tematu. imho nie masz pojęcia o czym piszesz. pojeździłem tydzień na k1200r sport (nie k1200s :-> ) zarówno w trasie jak i po mieście. jest to jeden z najwęższych sprzętów jakie widziałem. nie ma ŻADNEGO problemu w korkach jeśli chodzi o przeciskanie się. przyzwyczaić się za to należy do długości motocykla. nie jest ona problematyczna ale przy takiej a nie innej pozycji na siodle moto prowadzi się trochę inaczej od tego czego się spodziewałem. co do spalania? imo jest ono śmieszne. w trasie przy pałowaniu 160-240 kmph wychodziło pomiędzy około 6.5 litra z tego co pamiętam. a na pojemność 1200 to pikuś. na przyszłość trochę więcej tolerancji i chęci słuchania a nie wymądrzania się życzę.
Odpowiedzpo miescie na 18 litrach zrobie do 240km.
OdpowiedzRyś, a może Ty masz ćwiartkę etatu na Ostrobramskiej ... ? Hmmmmm? Opis akcesoriów jak z folderu ;-)
Odpowiedzwidze ze jak juz nie wiadomo co odpowiedziec to trzebka wykpic. Radze zebrac fakty przed kolejnymi smiesznymi postami w przyszlosci jak B-King rulez... hehehe Podam teraz cene niestety z UK bo w polsce jeszcze nie ma ceny na K1300R. otoz: B-King - 9000GBP a K1300R - 9500GBP, zakladajac ze masz wal kardana i servisy co 10K, BMW robi sie tanszy po 30.000km, dodam ze BMW jest szybszy, ma lepsze wykonczenie, mniej pali i jest duzo wiekszy wybor akcesorii, ktore sa tak apropos tansze. Wybor jest twoj stary.
Odpowiedzwidze ze jak juz nie wiadomo co odpowiedziec to trzebka wykpic. Radze zebrac fakty przed kolejnymi smiesznymi postami w przyszlosci jak B-King rulez... hehehe Podam teraz cene niestety z UK bo w polsce jeszcze nie ma ceny na K1300R. otoz: B-King - 9000GBP a K1300R - 9500GBP, zakladajac ze masz wal kardana i servisy co 10K, BMW robi sie tanszy po 30.000km, dodam ze BMW jest szybszy, ma lepsze wykonczenie, mniej pali i jest duzo wiekszy wybor akcesorii, ktore sa tak apropos tansze. Wybor jest twoj stary.
Odpowiedz