Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeJa się z tym zgodzę, że media mogą i media chcą, ale Media również z czegoś muszą żyć. Jeżeli nie ma zainteresowania ze strony firm motocyklowych czy innych potencjalnych reklamodawców, a dana dyscyplina nie zrzesza wielu kibiców i zawodników to skąd prasa ma brać na to budżet? Sezon 2009 był próbą, przymiarką do relacjonowania Supermoto na dłuższą metę, ale nie było odzewu ani ze strony czytelników ani ze strony partnerów. My jesteśmy jak najbardziej za promowaniem dyscyplin motocyklowych w Polsce, chcielibyśmy robić to na szerszą metę (z profesjonalnymi zdjęciami i filmami) tylko nie zawsze mamy możliwość być wszędzie i jak to w normalnym życiu bywa wszystko ma swoje priorytety. Zapraszamy jednak każdego, kto chce relacjonować zawody czy też dzielić się z naszymi czytelnikami informacjami także na inne tematy do współpracy z nami: http://www.scigacz.pl/Poinformuj,nas,12907.html
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza