Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeJa np. wole miec zapas mocy przy wyprzedzaniu, nie mowiac o wygodzie, gdzie pozycja niemal embrionalna nie bardzo mi lezala. W przypadku tego drugiego, jesli gosc jest niski i lekki to mu nie przeszkadza (jak widac).
OdpowiedzEhhh, głupoty opowiadasz ;) Bardzo dobry turystyk czyli Tenerka 660 ma tylko 48KM, a wyprawy nią zapamiętam bardzo miło i akurat nie przez pryzmat braków w mocy.
OdpowiedzMhm, chcialbys miec motocykl. Widac, ze nigdy nawet zadnym nie jezdziles. To porownanie: ER5 i Tenere. Moze jeszcze mi powiesz ze Kawa ma taki sam moment obrotowy co Yamaha, taka sama pozycje za kierownica i przeznaczony jest do takiej samej turystyki? Nie rozsmieszaj mnie.
OdpowiedzMówimy o mocy, bo podobno ktoś tutaj potrzebuje "zapas" ;) Byś się zdziwił ile motocykli mam i iloma jeździłem. I to mocno byś się zdziwił.
OdpowiedzO przepraszam, moment obrotowy to nie moc...
OdpowiedzMoment obortowy to nie moc. Poczytaj o mocy http://www.scigacz.pl/Moc,158,lw.html i momencie obrotowym http://www.scigacz.pl/Moment,obrotowy,297,lw.html
OdpowiedzJeszcze podam dokladny wzor, zeby bylo jasne, bo niektorzy nie widza roznicy miedzy ER5 I Tenere: Moc[kW]=moment obrotowy [Nm]x obroty na minutę /9549
OdpowiedzMoment obrotowy jest jedna ze skladowych mocy: "moc jest to nic innego jak iloczyn momentu obrotowego i prędkości obrotowej". Zrodlo: http://wasze.motofakty.pl/artykul/moc_a_moment_obrotowy.html Dobranoc
Odpowiedz