Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeJa kupilem u importera Hayabuse i smieszy mnie wypowiedz p. Badziaka z Poland Position ze oni zawiadamiaja klientow szybko o wadach fabrycznych.Niektore Hayki maja zle ulozone kable w stacyjce. Dowiedzialem sie o tym w TVN Turbo. Spotkalem goscia ktory w Poland Position kupil Hayke i jak mu powiedzialem o wadzie to tylko wybaluszyl oczy ze zdziwienia bo nikt mu nie powiedzial o tym. A bylo to jakies 3 tyg po newsie w tv.Takze obalam ta zalete. A motorek mi chodzi ok i nie narzekam:)
OdpowiedzNikt nie będzie powiadamiał gościa, który kupił Hayę w USA, a z tego co wiem, to te błędy były tylko w Hayabusach z USA ze stacyjkami bez immobilizerów z konkretnymi numerami VIN. Więc wszyscy śmiejemy się z Ciebie;) peace!
Odpowiedz